Archief - Snelverkoop:Samsung E250 Black+C450

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Frado2005

Legacy Member
Vochtig PM mij maar met einddetails, want jij weet even goed als ik dat afsluituur 13u was, dat je achteraf veranderd hebt. Je wilt toch niet WEER een negatieve itrader?

kibo

Legacy Member
Vochtig zei:
Ok , een kleine update :
E250:Ruil tegen Razer V3 Black met Spectre
C450:€40 door frado 2005

Ik sluit maandagmiddag @ 23u af :)

G.

Veranderen van afsluituur via edit is hier niet toegestaan,
dus ik veronderstel dat biedingen nu afgelopen zijn.

Frado2005

Legacy Member
pm mij maar vochtig. Mogelijk dat jij eerst het product verzendt, en dat ik het na ontvangst betaal? Want tbh vertrouw ik u voor geen haar...
Voor diegenen die het niet weten: ik heb paar maand geleden hier ook op geboden, en dan kwam hij af dat zijn moeder de gsm had ingepalmd. Maar de gsm is nog steeds in verpakking, raar hé ;)

kibo

Legacy Member
frado2005 zei:
pm mij maar vochtig. Mogelijk dat jij eerst het product verzendt, en dat ik het na ontvangst betaal? Want tbh vertrouw ik u voor geen haar...
Voor diegenen die het niet weten: ik heb paar maand geleden hier ook op geboden, en dan kwam hij af dat zijn moeder de gsm had ingepalmd. Maar de gsm is nog steeds in verpakking, raar hé ;)

Je weet op voorhand dat "Vochtig" een vrij negatieve itrader heeft,dus neem jij een risico voor hierop te bieden.
En kan je achteraf niet dwingen voor betaling na levering,
is uiteraard aan verkoper voor dit uit te maken ofdat hij akkoord gaat.

Vochtig

Legacy Member
Ok , sorry jongens , Poker night :) Pm's worden morgen verzonden ! :)
Kga nu dodo doen ;)
G

Frado2005

Legacy Member
snelverkoop van men voeten lol; nog steeds geen pm ter info

Frado2005

Legacy Member
de c450 is normaal aan mij verkocht, maar nog steesd geen PM van vochtig.
Op naar de 8e negatieve iTrader!?

Frado2005

Legacy Member
Vochtig, indien je nu nog met een PM afkomt mag je me wel wat korting geven lol. Bij een snel verkoop moet het snel gaan, niet 2 dagen na afloop niks van je laten horen

longpatje

Legacy Member
En onze vriend is weeral online geweest zonder te reageren op de drie pm's die ik al gestuurd heb.
Indien geen reactie voor vanavond 20.00 hr volgt negatieve itrader.

NoizeSuppressor

Legacy Member
Lol, bieden op spullen van iemand met al zeven negatieve feedbacks sja :wtf:

Frado2005

Legacy Member
mijne negatieve trader doe ik nu al. Tis al 5 dagen geweest, da's derover

Vochtig

Legacy Member
De E250 is verkocht aan Jarno(deze bleef kalm , en we spreken af in GENT en bood € 60 exlcu)
De C450 kan nog worden opgestuurd naar frado of wordt verkocht in vriendinkring

longpatje

Legacy Member
Vochtig zei:
De E250 is verkocht aan Jarno(deze bleef kalm , en we spreken af in GENT en bood € 60 exlcu)
De C450 kan nog worden opgestuurd naar frado of wordt verkocht in vriendinkring


dus heb je die verkocht NADAT ik hoogste bod had binnen de gestelde termijn.

Jammer, daar bevestig je dus je reputatie mee.

ExOMaNiaC

Legacy Member
OFFTOPIC - vrije meningsuiting ;)

Tjonge jonge, ban deze kerel toch van buy/sell forum ... Hij lapt alle regels aan zijn laars ! Heb ook al 2x maal miserie gehad met deze kerel ... Nuja je kon het natuurlijk al weten voor je bood maar ik vind het erg dat dit getolereerd wordt ... :)

longpatje

Legacy Member
tja, ik vind dat jarno1 ook niet vrij te pleiten is,
hij zag duidelijk dat de gsm verkocht was en blijkbaar hebben ze toch via pm nog een deal gesloten.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan