Archief - SNELBIEDING Nokia 9210 communicator met gps START 25 euro

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Che Guevara

Legacy Member
dit pakket omvat

Nokia Communicator 9210
met extra batterij , datakabel

Met GPS module en software

Met Handsfree kit voor in de auto

alles steekt volledig in de originele dozen en is in perfecte staat


STARTPRIJS IS 25 EURO

bieden loopt tot 22 u vandaag

het laatste bod moet MINSTENS EEN KWARTIER staan zonder nieuw bod
dus bieden om 21u53 dan loopt het tot 22u08 enzoverder

opbieden per 5 euro tot 60 euro en dan kan er per 2 euro meer geboden worden

verzending is 12,90 euro
afhalen is gratis :lol:

kan er nu geen fotos van trekken maar iedereen kent dit toestel wel denk ik


Gelieve jullie te onthouden van off topic en enkel te bieden

ptah

Legacy Member
25 euro ondervoorbehoud, hangt ervanaf welke navsoftware eropstaat en welke mappen!!
(PM send)

Che Guevara

Legacy Member
de software dat er op staat is
tomtomrouteplanner europe

40 landen

oostenrijk belgie denemarken finland frankrijk engeland griekelan ierland italie lux nederlan noorwegen portugal spanje zweden zwitserland en alle oosteuropese landen

Che Guevara

Legacy Member
zal er trouwens voor de liefhebbers een nieuw simkaartje bijdoen met 5 euro belwaarde op en als je voor 31 januari herlaad komt daar automatisch 20 euro extra bij op

(kweet het manne koppelverkoop mag niet meer :) )

Che Guevara

Legacy Member
qwerty toetsenbord
ouderdom heb ik echt geen idee van sorry
batterij gaat enkele dagen mee is natuurlijk te zien hoeveel je hem gebruikt
da is eigenlijk moeilijk te zeggen aangezien de toepassingen van dit toestel
krasjes neen niet echt nee is en perfecte staat

keeperke126

Legacy Member
Aangezien het meegaan van de batterij voor mij redelijk belangrijk is, ga ik om die reden geen bod uitbrengen. Ik zeg daarom niet dat de bijgeleverde batterij niet goed is he. Maar de batterij zou bij mij toch makkelijk 5 dagen moeten meegaan. Dat is dus de reden.
Nog veel geluk met de verkoop.

Che Guevara

Legacy Member
voor gewoon gsmgebruik gaat die vijf dagen mee
maar natuurlijk als je redelijk wat smsjes verstuur en daarvoor elke keer hem opendoet en dus dat scherm (kleurenscherm by the way openklapt dan verbruikt hij tuurlijk meer en zal de levensduur minder lang zijn van de batterij
allee natuurlijk de mensen die dit toestel kennen die weten wel wat ik bedoel

Bl4ckburn

Legacy Member
heb je misschien een foto ofzo? ben eventueel wel geinteresseerd

Che Guevara

Legacy Member
noted

ikzelf ben weg tot vanacht dus op eventuele vragen kan ik niet antwoorden of men moest daar een onbeveiligd draadloos netwerk hebben dan kan ik wel is ff online geraken ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan