Luinto ST
Legacy Member
Hey,
De gsm van mijn vriendin mag ook weg. Het is een Siemens C60, grijs met wit. Hij heeft twee lichte krasjes net boven het scherm zoals je op de foto kan zien. Het is niets speciaals maar je kan er mee wat je moet doen. Hij gaat nog een kleine week mee met normaal gebruik en heeft een kleurenscherm. Let er wel op, ik kan je geen oplader meegeven van Siemens, want die is ze kwijt. Ik kan wel een Nokia oplader meegeven, ookal ben je hier misschien weinig mee.
10€ en je mag hem komen afhalen. Verzending gaat ook, mits kleine toeslag.
foto:
De gsm van mijn vriendin mag ook weg. Het is een Siemens C60, grijs met wit. Hij heeft twee lichte krasjes net boven het scherm zoals je op de foto kan zien. Het is niets speciaals maar je kan er mee wat je moet doen. Hij gaat nog een kleine week mee met normaal gebruik en heeft een kleurenscherm. Let er wel op, ik kan je geen oplader meegeven van Siemens, want die is ze kwijt. Ik kan wel een Nokia oplader meegeven, ookal ben je hier misschien weinig mee.
10€ en je mag hem komen afhalen. Verzending gaat ook, mits kleine toeslag.
foto: