A3g0nis
Legacy Member
Ik verkoop mijn headphone Sennheiser PX 200, zoals hier afgebeeld (niet mijn foto's) http://imgur.com/HIB8C.gif
Ik kocht deze koptelefoon op 30 maart 2009 in de Fnac in Gent aan 70 euro(heb hier nog garantiebewijs van).
De koptelefoon klinkt nog altijd als nieuw (en dat is zeer goed, zie bijvoorbeeld deze review Sennheiser PX200 Headphones ) en heeft maar heel weinig gebruikssporen.
De reden waarom ik hem verkoop is omdat ik oortjes draagvriendelijker vind op de plaatsen waar ik naar muziek wil luisteren.
Wel moet ik erbij zeggen dat ik de bijbehorende case momenteel niet weet liggen. Ik zal nog eens goed zoeken, maar ik vrees dat ik die kwijt ben. Los daarvan heb ik de hoofdtelefoon altijd met zorg behandeld.
Aangekocht aan: 70 euro
Minimumprijs: 40 euro excl
Meeneemprijs: 50 euro excl
Ik kan afspreken in Gent (onder de week) of in Ninove/Geraardsbergen (in het weekend). Ik kan ook verzenden, maar heb hier niet veel ervaring mee, dus ik weet niet hoeveel extra dit zal kosten.
Ik kocht deze koptelefoon op 30 maart 2009 in de Fnac in Gent aan 70 euro(heb hier nog garantiebewijs van).
De koptelefoon klinkt nog altijd als nieuw (en dat is zeer goed, zie bijvoorbeeld deze review Sennheiser PX200 Headphones ) en heeft maar heel weinig gebruikssporen.
De reden waarom ik hem verkoop is omdat ik oortjes draagvriendelijker vind op de plaatsen waar ik naar muziek wil luisteren.
Wel moet ik erbij zeggen dat ik de bijbehorende case momenteel niet weet liggen. Ik zal nog eens goed zoeken, maar ik vrees dat ik die kwijt ben. Los daarvan heb ik de hoofdtelefoon altijd met zorg behandeld.
Aangekocht aan: 70 euro
Minimumprijs: 40 euro excl
Meeneemprijs: 50 euro excl
Ik kan afspreken in Gent (onder de week) of in Ninove/Geraardsbergen (in het weekend). Ik kan ook verzenden, maar heb hier niet veel ervaring mee, dus ik weet niet hoeveel extra dit zal kosten.