morphius
Legacy Member
Ik verkoop mijn senheiser pmx60 headphone. Gisteren nieuw gekocht in de fnac voor 35 euro. Reden dat ik hem meteen verkoop is dat ik niet had gezien dat deze headphone met een nekband werkt.Ik had hem in de rapte gekocht omdat hij er degelijk uitzag ( wat hij ook is
) Geluid is zeer goed, ook de bass, wat wel belangrijk is. Dus hij is 1 keer gebruikt, zit nog in de doos, kasticket krijg je er ook bij. Ik vraag er 30 euro incl voor. DE eerste die dit biedt heeft hem
Enkele reviews: http://www.vergelijk.nl/hoofdtelefoon/sennheiser/pmx_60/review.rhtml
) Geluid is zeer goed, ook de bass, wat wel belangrijk is. Dus hij is 1 keer gebruikt, zit nog in de doos, kasticket krijg je er ook bij. Ik vraag er 30 euro incl voor. DE eerste die dit biedt heeft hemEnkele reviews: http://www.vergelijk.nl/hoofdtelefoon/sennheiser/pmx_60/review.rhtml