frederic_1000
Legacy Member
Ik heb een Sony ericsson w950i, aangekocht in phonehouse op 30 juni, dus 2 maanden oud, aangekocht aan 199 euro
hierbij zijn de gsm uiteraard, de batterij, de usb-kabel, gewone oplader, doos, handleiding, screenprotector, de cd's met software, en de doos. Uiteraard is er ook nog 22 maanden garantie
Hij is in perfecte staat
hierbij zijn de gsm uiteraard, de batterij, de usb-kabel, gewone oplader, doos, handleiding, screenprotector, de cd's met software, en de doos. Uiteraard is er ook nog 22 maanden garantie
Hij is in perfecte staat

