paraDOTbe
Legacy Member
Aangezien madam wéér een nieuwe GSM heeft, gaat de oude van de hand...
Het is dus een Sony Ericsson w580i, roze van kleur. Heeft niet veel gebruikerssporen, enkel op een boven- en onderhoek. Niets ernstig!
GSM is 6/05/2009 aangekocht @ € 149,00. Dus nog anderhalf jaar garantie... Leuk toestel voor de enkele 9live-ster of een vriendin van een 9live-er! 
Foto's: ImageShack(TM) slideshow
Info: Sony Ericsson - Products - Mobile phones - Features - W580i
Minimumprijs: € 50,00 excl. verzending.
Meeneemprijs: € 75,00 excl. verzending.
Verzending: € 6,70 Aangetekend & verzekerd. (Taxipost Secure)
Bieden tot dinsdag 10 nov. 2009 @ 20u00.
Happy bidding!
ps. Vergeten te vermelden... Komt met 512 Mb micro memorystick.
ps2. Ruilen kan ook evt. (andere GSM, PSP/X360/Wii spellen) of iets anders, stel t voor en wie weet maak je me wel heel content...
Het is dus een Sony Ericsson w580i, roze van kleur. Heeft niet veel gebruikerssporen, enkel op een boven- en onderhoek. Niets ernstig!
GSM is 6/05/2009 aangekocht @ € 149,00. Dus nog anderhalf jaar garantie... Leuk toestel voor de enkele 9live-ster of een vriendin van een 9live-er! 
Foto's: ImageShack(TM) slideshow
Info: Sony Ericsson - Products - Mobile phones - Features - W580i
Minimumprijs: € 50,00 excl. verzending.
Meeneemprijs: € 75,00 excl. verzending.
Verzending: € 6,70 Aangetekend & verzekerd. (Taxipost Secure)
Bieden tot dinsdag 10 nov. 2009 @ 20u00.
Happy bidding!
ps. Vergeten te vermelden... Komt met 512 Mb micro memorystick.
ps2. Ruilen kan ook evt. (andere GSM, PSP/X360/Wii spellen) of iets anders, stel t voor en wie weet maak je me wel heel content...
