Misteriks
Legacy Member
Hej iedereen;
Ik verkoop de W550 van mijn vriendin. Is aangekocht rond februari. Is perfect in staat, ze heeft hem maar een kleine maand gebruikt.
De oortjes zijn nog in plastiek, ze heeft er twee covers bij (oranje en wit, beide origineel).
Foto's heb ik niet direct maar kunne wel gemaakt worden op aanvraag, maar hij ziet er gloednieuw uit.
Ze wilt hem dringend weg want heeft centjes nodig.
Het is een zeer goed gsm'ke en richtprijs en meeneemprijs is 125 euro.
Minimumprijs is 100 eurokes.
Nieuwprijs bedraagd nog altijd 240
Ik verkoop de W550 van mijn vriendin. Is aangekocht rond februari. Is perfect in staat, ze heeft hem maar een kleine maand gebruikt.
De oortjes zijn nog in plastiek, ze heeft er twee covers bij (oranje en wit, beide origineel).
Foto's heb ik niet direct maar kunne wel gemaakt worden op aanvraag, maar hij ziet er gloednieuw uit.
Ze wilt hem dringend weg want heeft centjes nodig.
Het is een zeer goed gsm'ke en richtprijs en meeneemprijs is 125 euro.
Minimumprijs is 100 eurokes.
Nieuwprijs bedraagd nog altijd 240
maar verkoop hem op eBay, heb ik ook gedaan en daar haal je zeker nog je max. prijs