pîwipo
Legacy Member
2de poging:
Sony Ericsson T310
Lichte gebruikerssporen zoals bij elke gsm.
hier zijn de foto's:
foto1
foto2
foto3
foto4
Verzending en afhaling te Dilbeek allebei mogelijk.
Geen idee wat deze nog waard zijn dus bied maar, maar ik zal het nu al zeggen: voor 5€ vind ik het de moeite niet.
Gelieve exclusief verzendingskosten te bieden aub.
Staat ook op tones, 2dehands.be en kapaza.
Sony Ericsson T310
Lichte gebruikerssporen zoals bij elke gsm.
hier zijn de foto's:
foto1
foto2
foto3
foto4
Verzending en afhaling te Dilbeek allebei mogelijk.
Geen idee wat deze nog waard zijn dus bied maar, maar ik zal het nu al zeggen: voor 5€ vind ik het de moeite niet.
Gelieve exclusief verzendingskosten te bieden aub.
Staat ook op tones, 2dehands.be en kapaza.
