Archief - SE K810i

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

lesswoods

Legacy Member
Ik heb weer een SE K810i binnen...
Volledig in de doos met alle toebehoren.
inclusief 128mb geheugenkaart
Slechts 4 dagen gebruikt, helemaal krasvrij, gewoon als nieuw.

Prijs : 230€

Géén factuur, dus geen garantie !!!
(eventueel wel via een SE service point)

Te bekijken en te testen te Antwerpen-centrum

lesswoods

Legacy Member
Toestel komt uit groothandel, enkele tegen goede prijs kunnen kopen...
Maar geen factuur, dus geen garantie.

tha tha

Legacy Member
ruil je ook? ik wil anders wel men samsung E900 ruilen met wat opleg van mijn kant dan. samsung staat hier ook te koop, dus check men link indien intresse :)

lesswoods

Legacy Member
Een E900 zie ik eventueel nog wel zitten.
Maar hangt af van de opleg.

In uw topic lees ik dat hij in nieuwstaat is, net zoals de mijne.
Daarom ff een prijsvergelijking.

E900 nieuw : 189€
K810i nieuw : 320€
(phonehouse, laat maar weten waar lager...)

= 131€ verschil

Omdat de mijne zonder garantie komt gaat er uiteraard van de waarde af...

Opleg gaat toch in de buurt van de 100€ moeten liggen, anders geen interesse.

tha tha

Legacy Member
ik heb er wel nog een memory card bij van 1gb.
voor een opleg van 75eurokes zou ik nog wel ruilen.

lesswoods

Legacy Member
bedankt voor het voorstel, maar 75€ is te weinig.
Ik wacht nog ff af.

tha tha

Legacy Member
ik vond het toch een mooi voorstel.
jij vraagt 230, mijn kost nieuw 189 (want je hebt nog zo goed als 2j garantie dus is als nieuw). verschil is dus eigenlijk 41euro.
ik wil u 75 euro geven, dus lijkt me mooi bod ;)

crashbe

Legacy Member
Komaan mensen , het is echt een prachtgsm
Heb z'n vorige K810i gekocht en geen moment spijt van gehad !

Greets

Mr.S

Legacy Member
180 €

excl verzending, ALS JE DAT SE SERVICE POINT VOOR MIJ REGELT


grts

lesswoods

Legacy Member
Laagste prijs is 220€.
Wie minder wil bieden kan zich de moeite besparen...

tha tha

Legacy Member
kweetnie ze, ma mijn bod komt toch op meer dan 220euro.
geen intresse meer? E900 + 75eurokes... :)

lesswoods

Legacy Member
tha tha zei:
ik vond het toch een mooi voorstel.
jij vraagt 230, mijn kost nieuw 189 (want je hebt nog zo goed als 2j garantie dus is als nieuw). verschil is dus eigenlijk 41euro.
ik wil u 75 euro geven, dus lijkt me mooi bod ;)

Hier klopt iets niet hé... jij vergelijkt mijn vraagprijs met uw nieuwprijs...
Ik heb interesse in een ruil als jij 100€ oplegt.
Voor minder hoeft het voor mij niet, want de E900 is niet iets wat is per se wil.
De voorkeur blijft verkopen...

linux

Legacy Member
opleg geen enkel idee, stel iets voor :)
staan 2 echt minieme minieme krasjes op het scherm, je ziet ze amper, heb echt superveel zorg gedragen voor deze gsm!
ook typische gebruikssporen op het klepje van de camera doordat deze gsm lichtjes gekanteld ligt als je hem op zijn rug legt, maar ook dit is totaal niet storend en niet overdreven, indien gewenst kan ik foto's maken!
is van oktober 2006.

edit: ben je iets met xbox 360 games?

lesswoods

Legacy Member
Mmmm, verder geen interesse dan.
Ik hou niet van gsm's met krassen en gebruikssporen.

inspiratieloos

Legacy Member
interesse in ruil met W850i met geen krassen en 20 euro opleg van uw kant ?
kost in phonehouse 350 euro, gsm is aangekocht eind november vorig jaar in de phonehouse en komt met factuur en nog garantie!
Ben altijd zeeeeeer voorzichtig met gsm's want ik haat gebruikerssporen.
komt standaard geleverd met 1 gb kaartje.
indien gewenst kan je er altijd mits kleine opleg nog een memstick pro duo HIGH SPEED 2 gb erbij krijgen (ideel voor mp3 speler)

edit: over de opleg kan altijd gesproken worden.

lesswoods

Legacy Member
Nee, geen interesse.
Ik ga zeker niet opleggen voor een gsm van een jaar oud...

Bij deze heb ik geen interesse meer in ruilvoorstellen.

Dus enkel nog te koop !


Prijs : 220€

inspiratieloos

Legacy Member
lesswoods zei:
Nee, geen interesse.
Ik ga zeker niet opleggen voor een gsm van een jaar oud...

Bij deze heb ik geen interesse meer in ruilvoorstellen.

Dus enkel nog te koop !


Prijs : 220€

hja tis nu eenmaal duurder model en komt met factuur en garantie en verkeerd ook nog steeds in nieuwstaat, ergens logisch vind ik.
je zegt zelf tegen andere persoon, je vergelijkt mijn vraagprijs tegen jouw nieuwprijs. Hier vergelijk ik de beide nieuwprijzen he.

nuja nog succes met de verkoop :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan