Archief - se k800 (2 weken oud) + 1g kaartje

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

piedjie

Legacy Member
ik verkoop een se k800 met 1g memorykaartje (alleen samen verkocht)
factuur van 10/08
ABSOLUTE NIEUWSTAAT met plastiekskes erop

alles erbij: lader, oortjes, boekjes, factuur, adapters (2) voor mem-kaart

reden verkoop: aankoop htc touch

afhalen en testen kan, opsturen +5euro

bieden vanaf 150 euro, ik sluit vanavond af om 18h of als de prijs me aanstaat

CreaTe@SoF2

Legacy Member
150euro's in here :)

(wat is een prijs die je aanstaat? ben niet van plan nog meer te bieden want anders koop ik hem wel nieuw ^^)

grtz

piedjie

Legacy Member
ik wacht tot vanavond, laat ons zeggen dat 150 euro me nog niet aanstaat. We zien wel

grtz

CreaTe@SoF2

Legacy Member
wel kijk... 170euro indien je NU afsluit. Ben er toch niet om 18u...

grtz

CreaTe@SoF2

Legacy Member
zita07... nieuw op het forum precies? :)

wat is er in de pm's eigenlijk gezegd, ben benieuwd :)

grtz

piedjie

Legacy Member
CreaTe@SoF2 zei:
ik denk dat er al 2 mensen te laat zijn ^^

idd, tenzij jij je nog bedenkt, dan geef ik de voorkeur aan afhaling door zita07

liefst afhandeling hier ipv pm

CreaTe@SoF2

Legacy Member
ik zal me dan maar bedenken, je kunt er toch meer uithalen... go 4 it.

Grtz

tarske

Legacy Member
Beste TS,
Ik heb uw thread terug zichtbaar gemaakt voor volgende redenen:

1. Een thread waarin je reeds boden gekregen hebt verwijder je niet zomaar,dit is NOT DONE

2. Je maakt hier nog een dubbelaccount (zita07) aan om uw prijs op te drijven,dit is :naughty:

3. Je geeft in post 5 zelf aan dat er een deal is,hierop kom je dan ook nooit meer terug dus dit is :naughty:

Uw bereikte resultaat met deze handelswijze:
Uw dubbelaccount is banned
Uw oneerlijkheid komt hiermee spijtig genoeg aan het licht,hopelijk leer je eruit voor in de toekomst !
Uw gsm is nu nog niet verkocht want jij kan uw echte hoogste bieder niks meer verplichten daar deze dacht overboden te zijn !

CreaTe@SoF2

Legacy Member
Ik had het ook allemaal wat door dat er iets niet klopte.
Daarom liet ik hem over aan zita07.
Nu blijkt het dus dat er gefoefeld werd zoals ik al eerder vermoedde.
Hierbij wil ik dus niets meer te maken hebben met deze gsm.
Sorry maar eerlijkheid for the win!

grtz en bedankt tarske voor de oplettendheid! We want more mods like you!!! :niceone:

piedjie

Legacy Member
tarske zei:
Beste TS,
Ik heb uw thread terug zichtbaar gemaakt voor volgende redenen:

1. Een thread waarin je reeds boden gekregen hebt verwijder je niet zomaar,dit is NOT DONE

2. Je maakt hier nog een dubbelaccount (zita07) aan om uw prijs op te drijven,dit is :naughty:

3. Je geeft in post 5 zelf aan dat er een deal is,hierop kom je dan ook nooit meer terug dus dit is :naughty:

Uw bereikte resultaat met deze handelswijze:
Uw dubbelaccount is banned
Uw oneerlijkheid komt hiermee spijtig genoeg aan het licht,hopelijk leer je eruit voor in de toekomst !
Uw gsm is nu nog niet verkocht want jij kan uw echte hoogste bieder niks meer verplichten daar deze dacht overboden te zijn !

Waarom zou ik bieden op een eigen gsm nadat ik al een deal had voor 170 euro? DAARNA heeft zita07 een bod gedaan.

Daarbij, ik heb me nt teruggetrokken, de koper wel, dus de gsm is terug te koop. IK heb een itrader van 100%, hoezo oneerlijk ;)

piedjie

Legacy Member
CreaTe@SoF2 zei:
Ik had het ook allemaal wat door dat er iets niet klopte.
Daarom liet ik hem over aan zita07.
Nu blijkt het dus dat er gefoefeld werd zoals ik al eerder vermoedde.
Hierbij wil ik dus niets meer te maken hebben met deze gsm.
Sorry maar eerlijkheid for the win!

grtz en bedankt tarske voor de oplettendheid! We want more mods like you!!! :niceone:

We hadden toch een deal, en zita07 heeft gereageerd na onze pm's. Kijk naar de tijdstippen
edit: als je biedt op iets en daarbij de anderen geen kans geeft om te bieden omdat je alles snel wil afhandelen, dan verwacht ik wel dat je het geld hebt...

tarske

Legacy Member
piedjie zei:
Waarom zou ik bieden op een eigen gsm nadat ik al een deal had voor 170 euro? DAARNA heeft zita07 een bod gedaan.

Jij bied op eigen gsm om prijs op te drijven en ja je had idd al een deal die je had moeten afhandelen alvorens uw dubbelaccount gedoe !

piedjie zei:
Daarbij, ik heb me nt teruggetrokken, de koper wel, dus de gsm is terug te koop. IK heb een itrader van 100%, hoezo oneerlijk ;)
Jij hebt u dus wel teruggetrokken met uw dubbelaccount,niet de koper
Wat heeft uw itrader van 100% hier nu mee te maken,je bent nu betrapt en hebt nog niet het fatsoen ervoor uit te komen,uw eerlijkheid is dus ook ver te zoeken !
Het is natuurlijk makkelijker te doen alsof uw neus bloed ipv te reageren met sorry ik heb een fout gemaakt en zal dit nooit meer doen !
Wij kunnen dit op allerlei manieren ontdekken en das zonder enige twijfel of denk jij dat wij hier voor de fun handelen ?
Ken je het spreekwoord "eerlijkheid duurt het langste"
Mvg
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan