Hekje#
Legacy Member
Te koop, GSM:
Sony Ericsson K510i.
Reden Verkoop:
Uitstekende GSM, maar werk gewoon niet graag bij een Ericsson, ik ga terug naar Samsung.
Staat:
Zéér goed tot perfect. Is in de 2 maanden dat ik hem heb geen enkele keer op de grond gevallen!
Aankoopdatum:
13 / 08 / 2007
Pakket bevat:
- Doos
- GSM
- Oplader
- Alle nodige boekjes
- Kabel om dingen van pc naar gsm te zetten en andersom
- CD van Sony Ericsson
- Factuur van aankoop (wat volgens mij ook het garantiebewijs is)
Nieuwprijs:
€ 99 ( belcompany : http://www.phonehouse.be/phone-hous...lefonie/gsm/447f039d02d4c/sony-ericsson-k510i ).
Biedingen:
Ik ga geen prijs zetten, ik sta open voor alle boden en zal op alle boden spoedig reageren.
Extra:
Af te halen in Sint-Truiden, of vezenden via post op risico/kosten van de koper (verzenden krijgt voorkeur).
Ik behoud mij het recht van te verkopen als de prijs mij niet aanstaat!
Sony Ericsson K510i.
Reden Verkoop:
Uitstekende GSM, maar werk gewoon niet graag bij een Ericsson, ik ga terug naar Samsung.
Staat:
Zéér goed tot perfect. Is in de 2 maanden dat ik hem heb geen enkele keer op de grond gevallen!
Aankoopdatum:
13 / 08 / 2007
Pakket bevat:
- Doos
- GSM
- Oplader
- Alle nodige boekjes
- Kabel om dingen van pc naar gsm te zetten en andersom
- CD van Sony Ericsson
- Factuur van aankoop (wat volgens mij ook het garantiebewijs is)
Nieuwprijs:
€ 99 ( belcompany : http://www.phonehouse.be/phone-hous...lefonie/gsm/447f039d02d4c/sony-ericsson-k510i ).
Biedingen:
Ik ga geen prijs zetten, ik sta open voor alle boden en zal op alle boden spoedig reageren.
Extra:
Af te halen in Sint-Truiden, of vezenden via post op risico/kosten van de koper (verzenden krijgt voorkeur).
Ik behoud mij het recht van te verkopen als de prijs mij niet aanstaat!
