Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Reinzwijn zei:Ik denk dat hem een jaar en half is weet niet juist meer waar aangekocht. Het is een zwart toestel en als je me je mail pm't dan mail ik foto's als je wil
anthony8400 zei:€ 70 overnamen?
Sorry, maar daar geloof ik geen snars van.
Ik heb die gsm ook, is een goed toestel maar daarvoor zouden ze 70 geven? Dat kan écht niet.
€ 70 is het maximum wat ze geven voor toestellen in overname, en dan praten we over de dure modellen.
Die kost nieuw misschien maar 209 ofzo meer?
Reinzwijn zei:Naarmate ze in belcompany tot 200€ geven zou ik dat toch eend gaan vragen om u ongeloof te ontkrachten
heb dit gisteren nagekeken en was 70€
warp_steve_84 zei:foto's aub