rafbanaan
Legacy Member
Hierbij zet ik deze Tv te koop. Heb deze gebruikt om te gamen en was er zéér tevreden over. het is één met plat scherm.
-Uitstekende staat.
-Originele afstandbediening aanwezig.
-Facuur is nog aanwezig denk ik.
-Handleiding aanwezig.
De doos is er niet meer.
Hij is 2 jaar oud.
http://i54.photobucket.com/albums/g92/pakkeman/P1010142-1.jpg
http://i54.photobucket.com/albums/g92/pakkeman/P1010143-1.jpg
Specs:
http://www.daewoo-electronics.de/nl/pics_products/DTY-21G2 S.pdf
Hij is 70cm i.p.v. 55cm
Prijs.
-75€
Liefst afhaling.
Levering kan ook mits niet te ver en vergoeding.
-Uitstekende staat.
-Originele afstandbediening aanwezig.
-Facuur is nog aanwezig denk ik.
-Handleiding aanwezig.
De doos is er niet meer.
Hij is 2 jaar oud.
http://i54.photobucket.com/albums/g92/pakkeman/P1010142-1.jpg
http://i54.photobucket.com/albums/g92/pakkeman/P1010143-1.jpg
Specs:
http://www.daewoo-electronics.de/nl/pics_products/DTY-21G2 S.pdf
Hij is 70cm i.p.v. 55cm
Prijs.
-75€
Liefst afhaling.
Levering kan ook mits niet te ver en vergoeding.