Archief - Sandisk Products + Multimedia accessoires

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Skyscraper

Legacy Member
Hallo,

Ik kan aankopen doen in een groothandel tijdelijk, en zo kan ik mensen ook is gelukkig maken.

Het gaat hier dus om alles van Sandisk (van de blue line tot de extreme IV), en de accessoires zijn té veel om allemaal optenoemen.. Als er iets nodig is kan ik het checken hoeveel het kost.

Dus als er vragen zijn, of intresse laat iets weten .

Bedankt !

HighWire

Legacy Member
Inkoop actie?

Zet je thread dan in Buy & Sell algemeen en report hem na het maken :)

Skyscraper

Legacy Member
Neen s ni echt inkoop actie : )
'k werk namelijk als vakantiejob in een groothandel.. en koop aan wat iemand wilt snapt ge.
Dus geen actie fzo : )

Baffel

Legacy Member
Kunde daar aan een Memory Stick Micro gerake? enzoja hoeveel Gb / €

NielsParedis

Legacy Member
Is er ook garantie op deze producten?

Zo ja hoe word deze geregeld?

Graag de prijslijst van al de beschikbare mp3 spelers ;)

desolation

Legacy Member
Wa kosten de Extreme III / IV series SD kaartjes van 2 en 4GB ?

Skyscraper

Legacy Member
Wel prijslijsten zijn er niet dat is net het irritante..
Ik moet vor elk product in het magazijn gaan kijken & het gaan vragen, dus dat is nu het probleem..
Allesindsi s het goedkoper dan in elke winkel, logisch.
En de garantie wordt via die groothandel geregeld, alé kweetniet of het een groothandel is.. Je kan er ook als consument kopen, maar da's ni echt de bedoeling.

Hier zieje al de producten + de prijs ongeveer in normale winkels (dus niet de prijs waaraan ik er kan aan geraken).

http://www.agami.be/producten/

Sharpside

Legacy Member
Ik ben al een tijdje aan het zoeken naar een SanDisk Sansa E260 4gb mp3-speler.
Op de site zie ik alleen de 2 gb (e250) en 8gb(e280) staan.
Hebben jullie ook de 4gb en 6gb versies? Deze vielen juist in mijn interessegebied kwa prijs.
Als je de 4gb niet hebt mag je altijd de prijs van de 8gb geven mss dat hij nog doenbaar is. :)

Alvast bedankt

_mocking][bird_

Legacy Member
Hoeveel voor
- SanDisk Cruzer Titanium 4gb Ready B
- SanDisk Cruzer Titanium U3 2gb

NielsParedis

Legacy Member
Die prijzen die op de website staan zijn introductieprijzen.

Ze zijn ondertussen al heel erg gedaald

Graag de prijs voor de sandisk c200 serie en de sandisk express .

De prijzen van de e200 serie mag je ook geven (is hierboven ook al gevraagd)

bedankt

Skyscraper

Legacy Member
Wel ik ga dat een voor een eens vragen, anders is het nogal moeilijk voor mij & die andere mensen.

In welk product zijn het meest mensen geintresseerd?

Kijk of het goedkoper is daaraan moet ge niet twijfelen éh.. :)
Gaat er alleen om of je het effectief wilt of gewoon eens wilt zien.. 'k ga dat niet voor niets vragen éh.
Goedkoper is het allesinds, maar hangt er vanaf wat nzo.

@Sharpside, we hebben veel verschillende dus ik denk ook wel die middenmaten.. 1 gig herinner ik mij vb & staat volgens u niet op site. Zal dus met die 4 & 6 hetzelfde zijn zeker?

NielsParedis

Legacy Member
Mijn pa heeft een nieuwe speler nodig.

Ikzelf kan zeer goedkoop aan speler geraken maar aangezien het bij u aan inkoopprijs is denk ik dat je spelers aan dumpprijzen kan krijgen.

Hierdoor wil ik eens weten en als de prijzen goed laag zijn heb ik wel interesse.

Skyscraper

Legacy Member
Welja kweetniet juist of het de inkoopprijs is van de echte groothandels, maar het bedrijf is de enige leveraar van sandisk in belgië.
Dus ik denk dat het wel goed zit?
Ik wil desnoods morgen wel eens vragen voor zo'n sandisk mp3 speler, maar welk model willen jullie allemala ed prijs van weten?
'k ga daar niet afkomen met zo 5 verschillende éh..

thejudge911

Legacy Member
Wa kosten de Extreme II / III series CF kaartjes van 4GB ?
GRtzzzzz

NielsParedis

Legacy Member
Berter zei:
Welja kweetniet juist of het de inkoopprijs is van de echte groothandels, maar het bedrijf is de enige leveraar van sandisk in belgië.
Dus ik denk dat het wel goed zit?
Ik wil desnoods morgen wel eens vragen voor zo'n sandisk mp3 speler, maar welk model willen jullie allemala ed prijs van weten?
'k ga daar niet afkomen met zo 5 verschillende éh..

Waarom niet? :p

Zou graag de prijs van de sandisk c200 1 en 2gb weten en ook de prijs van de sandisk express 1Gb.

Vraag anders gewoon de prijslijst eh?Of mag dit niet?

En hierboven heeft nog iemand de e serie van sandisk aangevraagd :).

En dan heb je bijna al de spelers gehad die sandisk heeft :p

Skyscraper

Legacy Member
Maar niels kijk, zeg mij 1 sandisk die u het meest intereseert.
En op de prijsverhouding tussen dat en die in de winkels kun je de rest toch ook ongeveer weten?..

ebay

Legacy Member
Ik ben ook geïnteresseerd voor SD kaartjes van 2GB, Extreme III of IV.
En de CF kaartjes had ik ook gewild in 2GB en 4 GB.
De hoeveelheid hangt natuurlijk af van de prijs.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan