fromalk
Legacy Member
Hallo allemaal,
bij deze zet ik dus te koop;
een rode samsung x520, toestel zelf is in prima staat op enkele krassen na, deze zijn alleen zichtbaar vanuit een bepaalde hoek. Toestel zelf werkt prima, zelf zeer tevreden van. Ik heb deze zelf gekocht hier een dikke week geleden voor 50€.
Reden van verkoop; was bedoeld voor vriendin maar ze vind het niet fijn werken.
Meeneemprijs 45€
Alle biedingen zijn excl eventuele verzendkosten,
Ik behoud het recht om af te zeggen zolang er geen geld is overgemaakt
MVG Stijn
bij deze zet ik dus te koop;
een rode samsung x520, toestel zelf is in prima staat op enkele krassen na, deze zijn alleen zichtbaar vanuit een bepaalde hoek. Toestel zelf werkt prima, zelf zeer tevreden van. Ik heb deze zelf gekocht hier een dikke week geleden voor 50€.
Reden van verkoop; was bedoeld voor vriendin maar ze vind het niet fijn werken.
Meeneemprijs 45€
Alle biedingen zijn excl eventuele verzendkosten,
Ik behoud het recht om af te zeggen zolang er geen geld is overgemaakt
MVG Stijn


