Xzeco
Legacy Member
Ik verkoop mijn een oude Gsm. Het gaat over een Samsung X520.
Is gekocht in januari dit jaar. heeft enkele gebruikerssporen op de zijkanten van het toestel. Op het scherm zijn wat krassen. Dit zie je enkel vanuit een bepaalde hoek. Totaal niet hinderlijk wanneer je hem gebruikt.
Gaat weg wegens aankoop andere gsm. Heeft altijd goed gewerkt. Nooit problemen mee gehad. Batterij gaat ook vrij lang mee. Ging een goeie 4-5dagen mee bij intensief gebruik. (niet bellen maar sms'en, foto's nemen,...)
Hier enkele foto's
http://users.telenet.be/jordy/GSm/
Hij stond vorige maand (of2maand?) geleden als actie in de Makro. Prijs was daar 99€
Ik zelf heb hem in de tijd 129€ betaald.
Minimumprijs: 45€
Meneemprijs 60€
(Exclusief verzending)
Indien minimumprijs te hoog is laat me iets weten. Ik denk dat het een goeie prijs is aangezien hij meer als de helft goedkoper is dan in de winkel.
Is gekocht in januari dit jaar. heeft enkele gebruikerssporen op de zijkanten van het toestel. Op het scherm zijn wat krassen. Dit zie je enkel vanuit een bepaalde hoek. Totaal niet hinderlijk wanneer je hem gebruikt.
Gaat weg wegens aankoop andere gsm. Heeft altijd goed gewerkt. Nooit problemen mee gehad. Batterij gaat ook vrij lang mee. Ging een goeie 4-5dagen mee bij intensief gebruik. (niet bellen maar sms'en, foto's nemen,...)
Hier enkele foto's
http://users.telenet.be/jordy/GSm/
Hij stond vorige maand (of2maand?) geleden als actie in de Makro. Prijs was daar 99€
Ik zelf heb hem in de tijd 129€ betaald.
Minimumprijs: 45€
Meneemprijs 60€
(Exclusief verzending)
Indien minimumprijs te hoog is laat me iets weten. Ik denk dat het een goeie prijs is aangezien hij meer als de helft goedkoper is dan in de winkel.
