Macdude
Legacy Member
Ik heb al een hele tijd een andere GSM en wou deze houden als reserve maar dat ligt hier toch maar op niks eigelijk. Daarmee mag em weg
Dus ne Samsung X450 zonder garantie.
Aan de buitenkant zitten wat gebruikssporen maar niks ergs.
Aan de binnenkant is die nog in nagenoeg perfecte staat.
Alles is er nog bij: Laadkabel, doos, en handleiding (fr+nl).
Ideaal voor de persoon die graag ne GSM wilt zonder tralala .
De batterij ben ik nu even aan het proberen maar die zal in standby zeker nog nen dag of 2a3 meegaan.
Verzending met de post = 4,3€ of afhalen kan uiteraard ook. (Kiala kan ook nog maar daar weet ik de prijs niet van)
Startbod 15€ excl.
Meeneem 25€ excl.
Foto's
http://macdude.dommel.be/Verkoop/1.JPG
http://macdude.dommel.be/Verkoop/2.JPG
http://macdude.dommel.be/Verkoop/3.JPG
http://macdude.dommel.be/Verkoop/4.JPG
http://macdude.dommel.be/Verkoop/5.JPG
http://macdude.dommel.be/Verkoop/6.JPG
http://macdude.dommel.be/Verkoop/7.JPG
http://macdude.dommel.be/Verkoop/8.JPG
http://macdude.dommel.be/Verkoop/9.JPG
Einddatum: Donderdag 27/12/2007 om 20.00
Dus ne Samsung X450 zonder garantie.
Aan de buitenkant zitten wat gebruikssporen maar niks ergs.
Aan de binnenkant is die nog in nagenoeg perfecte staat.
Alles is er nog bij: Laadkabel, doos, en handleiding (fr+nl).
Ideaal voor de persoon die graag ne GSM wilt zonder tralala .
De batterij ben ik nu even aan het proberen maar die zal in standby zeker nog nen dag of 2a3 meegaan.
Verzending met de post = 4,3€ of afhalen kan uiteraard ook. (Kiala kan ook nog maar daar weet ik de prijs niet van)
Startbod 15€ excl.
Meeneem 25€ excl.
Foto's
http://macdude.dommel.be/Verkoop/1.JPG
http://macdude.dommel.be/Verkoop/2.JPG
http://macdude.dommel.be/Verkoop/3.JPG
http://macdude.dommel.be/Verkoop/4.JPG
http://macdude.dommel.be/Verkoop/5.JPG
http://macdude.dommel.be/Verkoop/6.JPG
http://macdude.dommel.be/Verkoop/7.JPG
http://macdude.dommel.be/Verkoop/8.JPG
http://macdude.dommel.be/Verkoop/9.JPG
Einddatum: Donderdag 27/12/2007 om 20.00