sandeerr
Legacy Member
Bij deze verkoop ik mijn Samsung Star, met als reden dat ik graag afwissel van gsm. Op de achterkant staan ook wat krasjes, hier wel meer dan op de voorkant, maar ook geen diepe krassen, gewoon wat gebruikskrasjes door in de broekzak te steken etc. Onderaanrechts is een klein stukje verf af, dit is niet zichtbaar op de foto's.. en merk je ook niet als je ermee bezig bent.
Ik heb hem aangekocht op 5oktober 2009 bij BelCompany, dus nog niet zo oud!
Wordt geleverd met doos, oplader, headset, boekjes,cd-rom en usb-aansluiting.
Er is dus ook nog garantie op tot 5 oktober 2011.
Bieden vanaf 65excl
Meeneemprijs is 95incl
Foto's :
http://img136.imageshack.us/gal.php?g=dscn0660c.jpg
Ik heb hem aangekocht op 5oktober 2009 bij BelCompany, dus nog niet zo oud!
Wordt geleverd met doos, oplader, headset, boekjes,cd-rom en usb-aansluiting.
Er is dus ook nog garantie op tot 5 oktober 2011.
Bieden vanaf 65excl
Meeneemprijs is 95incl
Foto's :
http://img136.imageshack.us/gal.php?g=dscn0660c.jpg