XYRIS
Legacy Member
Hellow,
Ik verkoop hierbij mijn samsung star.
Reden? Wou eerst de 5800 maar vond ik te duur.
En toen de star uitkwam had ik deze dan gekocht.
Nu is er die 5530 en wil die kopen.
Hij is van +/- September.
Doos + alle accessoires zijn erbij, tevens ook het factuurtje (aan het zoeken)
Heeft normale gebruikssporen. Enkel op rechterbovenkant van scherm
lichtjes "geschaafd" (zie foto's heb dit duidelijk getrokken)
Foto's: Index of /XYRIS/XYRIS/Samsung Star
Je ziet ook enkel dat geschaafd als je in direct zonlicht bent. Als je gewoon
op de gsm werkt zie je die niet.
Wou dit repareren maar doe de moeite niet. Kost 30tal euros.
GSM kost nog 150€ Nieuw
SAMSUNG STAR S5230 bij Vanden Borre : Ruime keuze, makkelijk vergelijken en kopen
Richtprijs: 80€
Krijgt er nog een 1GB kaartje bij!!!!!!!!
Ik verkoop hierbij mijn samsung star.
Reden? Wou eerst de 5800 maar vond ik te duur.
En toen de star uitkwam had ik deze dan gekocht.
Nu is er die 5530 en wil die kopen.
Hij is van +/- September.
Doos + alle accessoires zijn erbij, tevens ook het factuurtje (aan het zoeken)
Heeft normale gebruikssporen. Enkel op rechterbovenkant van scherm
lichtjes "geschaafd" (zie foto's heb dit duidelijk getrokken)
Foto's: Index of /XYRIS/XYRIS/Samsung Star
Je ziet ook enkel dat geschaafd als je in direct zonlicht bent. Als je gewoon
op de gsm werkt zie je die niet.
Wou dit repareren maar doe de moeite niet. Kost 30tal euros.
GSM kost nog 150€ Nieuw
SAMSUNG STAR S5230 bij Vanden Borre : Ruime keuze, makkelijk vergelijken en kopen
Richtprijs: 80€
Krijgt er nog een 1GB kaartje bij!!!!!!!!
