BeGood
Legacy Member
Ik wil deze kwijt om de aankoop van een Ipod te financieren.
Hij werkt uiteraard perfect, heeft gebruikskrasjes vanachter(vanvoor een screenprotector). Ik stuur em niet op, dus enkel voor mensen die tot hasselt of tongeren kunnen komen.
Aankoopprijs was 140€,
Foto's op aanvraag,
meeneem 90€
Lagere boden zie ik wel wat ik ermee doe
Groeten
Hij werkt uiteraard perfect, heeft gebruikskrasjes vanachter(vanvoor een screenprotector). Ik stuur em niet op, dus enkel voor mensen die tot hasselt of tongeren kunnen komen.
Aankoopprijs was 140€,
Foto's op aanvraag,
meeneem 90€
Lagere boden zie ik wel wat ik ermee doe
Groeten
Pm me