Archief - Samsung Star (1 dag oud) MET WIFI!!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Hekje#

Legacy Member
Beste,

Ik moest deze GSM voor een maat bestellen maar hij heeft ondertussen al een ander toestel gekocht.
De factuur is van 8 februari 2010.

Screenprotector zit er op de voorkant nog op.
Hij is enkel gebruikt om eventjes te testen en werkt perfect.

DIT TOESTEL IS DE VERSIE MET WIFI

Nieuwprijs: 159 euro
Meeneemprijs: 125 euro inclusief verzending


Groeten


Staat ook op kapaza en 2dehands

Hekje#

Legacy Member
Niet genoteerd. Hij wil geen 70 euro verlies maken op 1 dag. Minimum is 110.
Afspreken wordt moeilijk btw, verzekerd verzenden kan altijd.

DeBo

Legacy Member
Kleur van het toestel? Ik neem aan factuur nog aanwezig en dus ook garantie? :)

Hekje#

Legacy Member
DeBo zei:
Kleur van het toestel? Ik neem aan factuur nog aanwezig en dus ook garantie? :)

Kleur is zwart (standaard kleur)
Alles zit er nog bij in de doos.
Factuur ligt naast mij, nog 2 jaar - 1 dag garantie. :)

DeBo

Legacy Member
Hekje# zei:
Kleur is zwart (standaard kleur)
Alles zit er nog bij in de doos.
Factuur ligt naast mij, nog 2 jaar - 1 dag garantie. :)

Heb aan mn vriendin gevraagd ( was cadeau voor haar ) ma ze had de witte liever gehad.

veel succes met de verkoop nog :)

Sonina

Legacy Member
Normaal kan je een toestel binnen de 7 dagen toch gewoon terug naar de winkel doen? Als het tenminste nog ingepakt is enzo..

EDIT : nvm.. Hij is ' getest ' geweest.. ook onozel.. :D

Hekje#

Legacy Member
Ja i know. ma daar dacht ik te laat aan.
Ondertussen had ik hem al eens getest om te zien of alles ging.

Achja dan kan ik er hier iemand mss een plezier mee doen.

50 euro goedkoper als in de winkel is de minimum, lijkt me een mooie prijs.

Super Liegebeest

Legacy Member
Sonina zei:
Normaal kan je een toestel binnen de 7 dagen toch gewoon terug naar de winkel doen? Als het tenminste nog ingepakt is enzo..

EDIT : nvm.. Hij is ' getest ' geweest.. ook onozel.. :D

Ja maar dan moet ge wel ne andere nemen he ;)

Sonina

Legacy Member
Dat moet volgens mij niet, denk dat je altijd 7 dagen het recht hebt om een gekocht toestel terug te doen naar de winkel en normaal gezien zijn ze verplicht het gewoon terug te betalen. ( volgens mij is dit een of andere wet ter bescherming van de consument blabla.. ) maar genoeg off topic.

TRC

Legacy Member
Hekje# zei:
Niet genoteerd. Hij wil geen 70 euro verlies maken op 1 dag. Minimum is 110.
Afspreken wordt moeilijk btw, verzekerd verzenden kan altijd.
Mja, extra betalen voor een verzending van op en al 10 km lijkt me nogal dom

Hekje#

Legacy Member
90 was toch te laag hoor. 110 is de minimum, dan wil ik verzending eventueel nog op mij nemen moest het zijn.
Ge ziet maar :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan