a257010
Legacy Member
Hoi,
Ik verkoop de gsm van mijn vrouw wegens aanschaf nieuw toestel.
Het is een Samsung SGH-X510.
Het is een triband toestel.
Er zit een camera in en heeft poly/real tones.
Handfree modus, enz...
Het toesel is ong 3 maand oud en heeft dus nog garantie.
Ziet er ook perfect uit.
Min prijs is ook meeneemprijs en zal nog 60euro excl moeten opbrengen.
Gr
Mario
Ik verkoop de gsm van mijn vrouw wegens aanschaf nieuw toestel.
Het is een Samsung SGH-X510.
Het is een triband toestel.
Er zit een camera in en heeft poly/real tones.
Handfree modus, enz...
Het toesel is ong 3 maand oud en heeft dus nog garantie.
Ziet er ook perfect uit.
Min prijs is ook meeneemprijs en zal nog 60euro excl moeten opbrengen.
Gr
Mario