yourmama
Legacy Member
ik verkoop mijn samsung e760, omdat ik ga overschakkelen naar een recenter modelletje.
de gsm is 2 jaar geleden aangekocht, werkt nog perfect. Ik heb hem eenmaal laten vallen en daardoor is de metalen voorkant bekrast, hij viel in kiezeltjes ( aan het schermpje aan de buitenkant is niets )
aan het scherm aan de binnenkant zijn de gewonelijke gebruikssporen die je kan verwachten na 2 jaar: als het scherm uit ligt zie je de toetsafdrukken een beetje, maar als er beeld is zie je daar niets van.
Voor de rest is het een heel degelijke gsm, door die metalen voorkant kan hij wel tegen een "stootje". Je krijgt er een kabel bij om deze aan te sluiten op de pc en oortjes
samsung website, details
Ik heb geen gedacht van een minimumprijs, maar als ik de biedingen wat te laag vind hou ik hem gewoon als reserve gsm. Fotos komen er binnenkort als er interesse is
de gsm is 2 jaar geleden aangekocht, werkt nog perfect. Ik heb hem eenmaal laten vallen en daardoor is de metalen voorkant bekrast, hij viel in kiezeltjes ( aan het schermpje aan de buitenkant is niets )
aan het scherm aan de binnenkant zijn de gewonelijke gebruikssporen die je kan verwachten na 2 jaar: als het scherm uit ligt zie je de toetsafdrukken een beetje, maar als er beeld is zie je daar niets van.
Voor de rest is het een heel degelijke gsm, door die metalen voorkant kan hij wel tegen een "stootje". Je krijgt er een kabel bij om deze aan te sluiten op de pc en oortjes
samsung website, details
Ik heb geen gedacht van een minimumprijs, maar als ik de biedingen wat te laag vind hou ik hem gewoon als reserve gsm. Fotos komen er binnenkort als er interesse is