Archief - Samsung S5230 - Star

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Mythos

Legacy Member
Bij deze verkoop ik een splinternieuwe zwarte Samsung star

Spec:

Merk / Type
Merk Samsung
Type Star
Ook bekend als Samsung S5230
Model Candybar
Kleur Black
Netwerk
GSM netwerk EDGE, GPRS, GSM
Netwerk frequentie 850, 900, 1800, 1900
Data- / gegevensoverdracht
Bluetooth v2.1 with A2DP
IR-link Nee
Wi-Fi (WLAN) Nee
USB Ja2.0
Fax / Data Ja
Display
Hoofddisplay Color TFT touchscreen
Kleuren scherm 262000 kleuren
Grootte 76.2 mm.
Resolutie 240 x 400 pixels
Cover display Nee
Geheugen
Intern geheugen 50MB
Uitbreidbaar geheugen 8GB
Geheugen sloten Ja
Opslagmedium MicroSD, MicroSDHC
Prestaties
Batterij Standard battery, Li-Ion 1000 mAh
Stand-by tijd 600 uur
Gesprekstijd 7.8 uur
Bellen
Tril-functie Ja
Foto ID Ja
Beltonen MP3, Polyfone, WAV
Camera
Camera Ja
Megapixels 3.15 megapixels
Maximale fotoresolutie 2048x1536 pixels
Digitale zoom Nee
Optische zoom Nee
Autofocus Nee
Flitser Nee
Video opnemen Ja
Tweede (front) camera Nee
Messaging
SMS Ja
MMS Ja
T9 tekstvoorspelling Ja
E-mail Ja
Internet browsing Ja
Entertainment
FM radio Ja
Java Ja
Audio speler AAC, MP3, WMA
Video speler H263, H264, MPEG4
Functies
Beltonen toevoegen Ja
Organizer functies Organiser
Video call Nee
Overige bijzonderheden Resistive touchscreen, Shazam Find Music service, Accelerometer sensor, Handwriting recognition, Accelerometer sensor, Downloadable games
Formaat
Gewicht 91.2 g.
Afmetingen (H x B x D) 104 x 53 x 11.9 mm.

Voor Info
Star S5230 Overzicht - Samsung Mobile

Kost nieuw in de winkel 149 - Vraag Min 100 Euro

Liefst afgehaald kan ook brengen mids KM vergoeding.

Doos is wel open geweest om te controleren of alles in orde is.

Mythos

Legacy Member
spilliespeedy zei:
garantiebewijs voorhanden ?

Factuur van Base shop is aanwezig

Ook effe vermelden dat ie ook te koop aan geboden is in vrienden kring

Leopold1964

Legacy Member
lol die heb je gewoon gratisgekregen door een vriend base te mken? ;D

Mythos

Legacy Member
Leopold1964 zei:
lol die heb je gewoon gratisgekregen door een vriend base te mken? ;D

Idd heb ik ergens gezegt dat ik deze gekocht heb? Blijft uit eindelijk een toestel van de prijs van 149 euro, het is niet dat dit een speciaal toestel is voor de actie.

StannY ik wil wel noteren maar kom je ooit in de buurt van Brussel - Leuven? Naar Gentbrugge rijden is wel een eindje en een gsm op sturen is nu niet echt mijn ding heb al ettelijk problemen gehad met dingen op te sturen. Wanneer ik afsluit laten we zeggen ergens dit weekend staat er pas van vanavond op.

StannY

Legacy Member
nope ik kom nooit in de buurt van brussel... en als alles in de doos zit en opgestuurd wordt, kan er dan zoveel verkeerd gaan? ik heb onlangs nog een moederbord+cpu opgestuurd gewoon met de post, en dat is zonder enig probleem verlopen...

StannY

Legacy Member
al vastgelegd wanneer je afsluit? is omdat die star voor men broer is, en zen oude gsm is nu echt helemaal dood, dus loopt ie vol ongeduld rond :)

StannY

Legacy Member
krijg geen antwoord op de post en op PM's en het duurt me te lang, dus bij deze trek ik men bod terug...:naughty:

Mythos

Legacy Member
sorry door de kerst dagen een beetje druk gehad en gewoon niet achter mijn pc geraakt.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan