dj vinno
Legacy Member
Ik verkoop mijn Samsung Omnia.
Deze is in zeer goede staat en compleet!
Dat houd in:
- het toestel met batterij! (gaat zeker 3 dagen mee!)
- stylus (maar die gebruikte ik nooit)
gsm lader
- 1 micro sd-kaart van 2gb met navigatie mcguider op
- de orginele koptelefoon (met nog de in-ear tapjes erbij) nooit gebruikt
- de handleiding met doos en cd-roms
- de autolader
- 1 set screen-protectors (er heeft altijd 1 opgezeten)
- garantiebewijs (toestel is 1 jaar oud)
- en wss nog iets wat ik vergeten heb!
graag had ik er 300€ voor gehad maar je mag bieden vanaf 250€
(heb al een bod voor 250€)
de biedingen zijn woensdag 21 oktober om 20u afgelopen
(Ikzelf ben van het Kortrijkse dus als je hier niet ver van woont, kom gerust eens langs om te kijken!)
mvg Boving
Deze is in zeer goede staat en compleet!
Dat houd in:
- het toestel met batterij! (gaat zeker 3 dagen mee!)
- stylus (maar die gebruikte ik nooit)
gsm lader
- 1 micro sd-kaart van 2gb met navigatie mcguider op
- de orginele koptelefoon (met nog de in-ear tapjes erbij) nooit gebruikt
- de handleiding met doos en cd-roms
- de autolader
- 1 set screen-protectors (er heeft altijd 1 opgezeten)
- garantiebewijs (toestel is 1 jaar oud)
- en wss nog iets wat ik vergeten heb!
graag had ik er 300€ voor gehad maar je mag bieden vanaf 250€
(heb al een bod voor 250€)
de biedingen zijn woensdag 21 oktober om 20u afgelopen
(Ikzelf ben van het Kortrijkse dus als je hier niet ver van woont, kom gerust eens langs om te kijken!)
mvg Boving
