Archief - Samsung LCD 81cm SPOTprijs!!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

CreaTe@SoF2

Legacy Member
Hallo,

Aangezien ik zeer dringend geld nodig heb (i.v.m. enkele boetes, lang leve de politie..) verkoop ik m'n LCD-TV .
Ik heb deze hier enkele weken gekocht van Breugiek en deze is in uitstekende staat, zelfs geen enkel krasje.
Het is de LE32R51B.
Het is dus de kwaliteitsvolle R-reeks en niet de 'goedkope' S-reeks.
Het toestel komt met afstandsbediening en handleiding.

Vandaag afhalen = 500euro meeneemprijs (dit geld ENKEL EN ALLEEN voor vandaag - donderdag 15/11/07)


Minimumprijs: 500
Meeneemprijs vandaag: 500
Meeneemprijs na 15/11: 550

http://www.samsung.com/nl/products/tv/lcdtv/le32r51b.asp
http://www.kieskeurig.nl/product/2896249F4BC60091C125700B0033EC8F.htm


Groetjes,

Jonas

CreaTe@SoF2

Legacy Member
Minimumprijs: 500
Meeneemprijs vandaag: 500
Meeneemprijs na 15/11: 550

grtz

ThA JoS

Legacy Member
ik wil niet moeilijk doen maar je hebt hem paar weken geleden gekocht aan 500€ ...
Zowiezo ga je er verlies op doen, dat is ook logisch.

CreaTe@SoF2

Legacy Member
Indien jij met -1 itrader daar zo van overtuigt bent.. so be it :)

Ik vraag er niet eens meer van dan dat ik hem gekocht heb. Terwijl hij er gerust meer voor kon vragen...

Grtz

CreaTe@SoF2

Legacy Member
Aangezien ik nog vanavond wegben ga ik m'n gsmnr hier achterlaten (hopelijk hebben de mods hier niets tegen?)

nul 4 zeven 5 drie nul drie 9 negen 0

Je kunt me hier altijd op bereiken.

Grtz

JaVae

Legacy Member
aangezien ik wel positieve itrader heb... :wtf:

iets wa ge zelf hier gekocht hebt voor 500 opnieuw verkopen voor 550 is toch wel ver erover...

"hij had er zelf ook meer voor kunnen vragen" is dikke zever he.

CreaTe@SoF2

Legacy Member
kijk kerel, ik kan offtopic verdrage (zie maar in m'n andere topics) maar nu ga ik toch is reporte ze...

Ik zal u mijne pm met die kerel is late zien waar hij er nog meer van verwacht had.

Ik zet de MEENEEMPRIJS op 550, al zet ik diene op 1000 euro dan nog zijde NIET verplicht om de meeneemprijs te bieden.

Ik heb de minimumprijs op 500 euro gezet, indien daar niemand op komt of boven gaat dan is dat spijtig voor mij.

Kwertie

Legacy Member
Verkopen met oog op winst is wel verboden, wat hier toch schijnbaar het geval is?
Indien het niet zo is, laat het dan zeker weten (met een bewijs), maar zo lijkt het althans voor ons.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan