Spectre
Legacy Member
Beste mensen
Daarnet heb ik mijn gsmpje laten vallen en wat denk je, hij is een deel kapot. Wat werkt er niet goed meer? de toetsen. Je kan ze nog laten werken maar je moet al hard duwen, hoe dit komt weet ik niet en ik heb niet de kennis om het zelf te maken dus verkoop ik die maar.
http://www.mobilewhack.com/samsung-sgh-e950.jpg
-
defecte toetsen
geen lader (gebruik de lader ook voor mijn D900i)
geen garantie
valschade achteraan (foto's proberen maken)
+
1 gig SD-micro bij
hoef er niet zoveel meer voor
geef maar een bod (ruil tegen eender wat mag ook)
Daarnet heb ik mijn gsmpje laten vallen en wat denk je, hij is een deel kapot. Wat werkt er niet goed meer? de toetsen. Je kan ze nog laten werken maar je moet al hard duwen, hoe dit komt weet ik niet en ik heb niet de kennis om het zelf te maken dus verkoop ik die maar.
http://www.mobilewhack.com/samsung-sgh-e950.jpg
-
defecte toetsen
geen lader (gebruik de lader ook voor mijn D900i)
geen garantie
valschade achteraan (foto's proberen maken)
+
1 gig SD-micro bij
hoef er niet zoveel meer voor
geef maar een bod (ruil tegen eender wat mag ook)

