Archief - samsung gsm's

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

tarske

Legacy Member
Bij deze bied ik 2 stuks van het type samsung SGH-E730 aan.

Ene heeft de normale gebruikssporen,andere heeft veel gebruikssporen zoals veel krassen etc.

Komt met originele oplader maar ik heb ook nog de ongebruikte originele headsets,doos en handleiding.

Ik krijg er HIER bij the phonehouse sowieso al altijd 20 euro voor en nu tijdens DEZE promotie zelfs 35 euro,dit is al nagevraagd in de winkel zelf dus minder bieden is nutteloos !

Af te halen te Beveren-Waas

Zullen ook op andere verkoops-sites aangeboden worden maar ik zal het hier up to date houden.

NightMare xXx

Legacy Member
Die ene met die normale gebruikssporen..
20excl indien compleet?

Dat bedrag dat je krijgt van phonehouse, is toch enkel bij een nieuw toestel?

FreeStyler[SdX]

Legacy Member
Waarde van de overnames beschikbaar in de winkel. Aanbod niet cumuleerbaar met de overname actie op onze website.
Vanop de eerste site die je geeft.

Dus ze tellen niet alle beide tegelijk.

tarske

Legacy Member
NightMare xXx zei:
Die ene met die normale gebruikssporen..
20excl indien compleet?
Dat bedrag dat je krijgt van phonehouse, is toch enkel bij een nieuw toestel?
Bod niet genoteerd want dat bedrag krijg ik ook bij the phonehouse en aangezien wij effectief van zin zijn daar dat toestel van die actie te kopen ben ik al zeker van 35 euro per gsm !


FreeStyler[SdX];12603317 zei:
Vanop de eerste site die je geeft.
Dus ze tellen niet alle beide tegelijk.
Ik weet niet goed wat je bedoeld maar per gsm die ik ingeef krijg ik minimaal die korting van 20 euro,ongeacht welke waarde van gsm je aankoopt of 35 euro korting als je die gsm van de actie koopt.
(je kan per aankoop van een gsm ook maar 1 gsm ingeven als je dat bedoelde)

Als wij dus beiden onze gsm ingeven voor die aktie krijgen wij elk 35 euro,die gsm uit de aktie kost normaal 199 euro maar krijg je momenteel voor 164 euro bij het inleveren van eender welke gsm.
(bij aankoop van deze gsm zal elke ingegeven gsm met een normale overname waarde van 20 euro opgetrokken worden tot die 35 euro,dat is dus eigenlijk de actie.Voorwaarde is dat uw gsm die je binnen geeft nog moet werken,lader moet er nog bij zijn en gsm mag geen gebarsten/defecte schermen hebben )

Om het duidelijk te maken,je kan vanaf 40 euro/stuk afgehaald bieden op deze gsm's,eronder is nutteloos want dan gaan ze naar the phone house.
(opbieden per 5 euro,ik doe niet mee aan biedingen per euro en voor degene die het eerste toestel koopt die kan ik nog als extra een ongebruikt plastic doorkijk gsm-hoesje meegeven)

tarske

Legacy Member
foto's van gsm met normale gebruikssporen
1 - 2 - 3

foto's van gsm met veel gebruikssporen
1 - 2 - 3

junkyjump

Legacy Member
Die 2e sowieso aan in overname geven, denk niet dat daar iamdn 40euro aan wilt geven..

tarske

Legacy Member
junkyjump zei:
Die 2e sowieso aan in overname geven, denk niet dat daar iamdn 40euro aan wilt geven..
Dit was mijn bedoeling en ik ben vandaag mijn nieuwe gsm al gaan halen dus hier is maar 1 gsm meer te koop.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan