boy1308
Legacy Member
heb hem nog maar een maand, mak kmoe hem weg doen, omda mijne xbox360 kapot is en als ik moe kiezen tss da en mijne gsm, dan kis ik voor ne x360. Dus need some cash
aangekocht in Genk, komt met garantie van samsung zelf, nog 22 maanden, geen krasje of niks....
nieuwprijs :330
meeneemprijs 250eur
meer info
http://be.samsungmobile.com/nld/wcms/products/phones/phonedata/features/B2-SGH-G600.jsp
aangekocht in Genk, komt met garantie van samsung zelf, nog 22 maanden, geen krasje of niks....
nieuwprijs :330
meeneemprijs 250eur
meer info
http://be.samsungmobile.com/nld/wcms/products/phones/phonedata/features/B2-SGH-G600.jsp
