Archief - Samsung E900

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Psychokillah

Legacy Member
Hoi,

ik verkoop mijn Samsung E900. Toestel is van maart dit jaar en wordt geleverd met doosje en alle bijhorende accesoires (oortjes, USB-kabel, lader,...) en factuur. Batterij is steeds goed onderhouden en gaat bij normaal gebruik 4 a 5 dagen mee. Zoals onvermijdelijk is zijn er gebruikerssporen aanwezig op het toestel, maar deze hinderen het gebruik helemaal niet.

Startprijs: 100 euro
Meeneemprijs: 130 euro

Af te halen in Mechelen of Antwerpen. Of op te sturen op risico/kost van de koper.

*EDIT* Fotootjes vind je hier. Foto's zijn met een andere GSM getrokken, dus verwacht geen al te hoge kwaliteit. ;)

Psychokillah

Legacy Member
@mocking bird: de laatste tijd nogal druk, dus ik geraak moeilijk in Leuven. Maar verzending gaat nooit meer dan 5 euro zijn of 8 euro aangetekend.

@fartman: 100 euro is genoteerd.

the meister

Legacy Member
ik heb al 1.5 jaar een E900, niet tegenstaande dat er veel mensen niet tevreden zijn van de touch buttons enzo mag ik er zeker niet over klagen, voor mij 1 van de betere gsm's dat ik al heb gehad. Er zit een flits licht achteraan ma blijft gewoon continue branden en niet in een flits zoals bij vele SE's. Is een heel goede gsm en zeker het kopen waard.

MVG
the meister

Psychokillah

Legacy Member
Merci voor de gratis reclame ;). Maar in tegenstelling tot wat je zegt kan je hem wel laten flitsen. De flits (eigenlijk eerder een zeer felle LED) heeft 3 standen: uit, altijd aan of aan als er een foto getrokken wordt. Bovendien kan je hem ook gebruiken als zaklamp.

Die touch buttons zijn gewoon een kwestie van gewoonte.

mega_stihl

Legacy Member
grote interesse maar ik ga afwachten met een bod... mogelijkheid dit te brengen tot Deurne/Zaventem ?

Psychokillah

Legacy Member
Dat zou eventueel nog een mogelijkheid zijn. Maar dan opteer ik toch voor Deurne.

Reucht+

Legacy Member
Bodje 110euro, zou wel dringend zijn, want ik heb een GSM nodig voor het werk.

Ik werk te Antwerpen centrum, Italiëlei.

Afspreken vandaag of eventueel morgen, liefst zo snel mogelijk.

mvg,

Psychokillah

Legacy Member
Ik kan vandaag onmogelijk afspreken. Dus ik ga ervan uit dat uw bod dan ook niet meer geldig is.

Hoogste bod: 100 euro door Fartman

Morgen sluit ik de boel af.

Reucht+

Legacy Member
110€ hierzo onder voorbehoud dat ik hem morgen dan wel zeker heb.

Psychokillah

Legacy Member
Waar kunt ge hem komen halen? Want ik ben momenteel niet erg mobiel.

Psychokillah

Legacy Member
Ja das goed voor mij, maar aangezien de meeste zaken nog thuis liggen, kan ik u voorlopig enkel de gsm+lader bezorgen en zal ik pas eind deze week of begin volgende week de doos en de accesoires kunnen opsturen. Is dat ok voor jou?

Reucht+

Legacy Member
Als ik asap terug bereikbaar ben, is het voor mij in orde. Voor mijn werk is het echt essentieel dat ik zo snel mogelijk weer een gsm heb. De accesoires zijn niet zo belangrijk.

Kan je me je gsm nummer eens pmen?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan