n.t
Legacy Member
Samsung e210 te koop aangezien ik niet gewend graak aan het klap-systeem 
Is zoals nieuw, 0,0 krasjes ofzo..
in originele doos, mét factuur (van eind augustus)
is bijna niet gebruikt, ben al een tijdje terug met reserve-gsm aan't werken omdat ik er niet aan gewend raak.
Aankoopprijs was 149€, zoveel staat hij nu nog altijd bij mijn weten.
Is aangekocht bij vandenborre, dus de garantie kan in elke vandenborre gebruikt worden bij mijn weten.
foto's staan op kapaza/2dehands (waar hij dus ook wordt aangeboden).
De vraagprijs is 115€ en dit is een vaste prijs, eronder bieden heeft niet echt veel zin..
foto's:
http://www.kapaza.be/Telecommunicatie/Samsung/6964369/Samsung_e210_ALS_NIEUW_garantie_factuur.html

Is zoals nieuw, 0,0 krasjes ofzo..
in originele doos, mét factuur (van eind augustus)
is bijna niet gebruikt, ben al een tijdje terug met reserve-gsm aan't werken omdat ik er niet aan gewend raak.
Aankoopprijs was 149€, zoveel staat hij nu nog altijd bij mijn weten.
Is aangekocht bij vandenborre, dus de garantie kan in elke vandenborre gebruikt worden bij mijn weten.
foto's staan op kapaza/2dehands (waar hij dus ook wordt aangeboden).
De vraagprijs is 115€ en dit is een vaste prijs, eronder bieden heeft niet echt veel zin..
foto's:
http://www.kapaza.be/Telecommunicatie/Samsung/6964369/Samsung_e210_ALS_NIEUW_garantie_factuur.html