.TiTipower
Legacy Member
Heb dus een samsung E200 te koop.
Aangekocht in 2007 voor 200€. Ultra dunne gsm met 1.3 megapixelcamere en een SD-cardslot, mp3 speler,...
Inclusief 2GB microSD en hoofdtelefoon voor handsfree te bellen.
Lader zit er ook nog bij en het doosje heb ik normaal gezien ook nog.
Toestel heeft normale gebruiksporen maar ziet er nog zeer goed uit. Scherm is bijna helemaal krasvrij. Indien gewenst kan ik wel paar fotos nemen.
Verkoop het toestel wegens aankoop van een iphone.
Minprijs: 60€
meeneemprijs: 75€
Prijzen zijn incl verzendingskosten.
Aangekocht in 2007 voor 200€. Ultra dunne gsm met 1.3 megapixelcamere en een SD-cardslot, mp3 speler,...
Inclusief 2GB microSD en hoofdtelefoon voor handsfree te bellen.
Lader zit er ook nog bij en het doosje heb ik normaal gezien ook nog.
Toestel heeft normale gebruiksporen maar ziet er nog zeer goed uit. Scherm is bijna helemaal krasvrij. Indien gewenst kan ik wel paar fotos nemen.
Verkoop het toestel wegens aankoop van een iphone.
Minprijs: 60€
meeneemprijs: 75€
Prijzen zijn incl verzendingskosten.
Kleur, zwart, grijs of groen?
