mattjox
Legacy Member
Beste
hier verkoop ik mijn splinternieuwe samsung D900 (Bordeaux).
Deze is al half jaar oud , maar na 2weken ben ik ergens tegengelopen en werkt het scherm niet meer , een foutje binnenin het scherm. Je krijgt alleen streepjes wanneer je de gsm opstart. Of iemand die weet hoe je dit kan laten maken aan degelijke prijs kan je mij ook contacteren
Je kan al gerust een bod doen !
groeten
hier verkoop ik mijn splinternieuwe samsung D900 (Bordeaux).
Deze is al half jaar oud , maar na 2weken ben ik ergens tegengelopen en werkt het scherm niet meer , een foutje binnenin het scherm. Je krijgt alleen streepjes wanneer je de gsm opstart. Of iemand die weet hoe je dit kan laten maken aan degelijke prijs kan je mij ook contacteren

Je kan al gerust een bod doen !
groeten
