Archief - samsung d840, prachtstaat!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

fromalk

Legacy Member
hallo allemaal,

bij deze zet ik te koop;
1* een zilveren samsung d840

het toestel is aangekocht bij belcompany ergens begin mei 2007, er zit dus nog een heel aantal maanden garantie op. Alle accecoires, kabels, boekjes en doosjes zitten er bij en het toestel zelf is in een sublieme staat (vriendin gebruikt hem en behandelt hem met zachtheid ;)).

Reden van verkoop; vriendin vind hem te mannelijk

extra;
op het toestel zit een extra verzekering van 7€/maand, afhankelijk van de geboden prijs kan ik deze verzekering verder laten gaan tot 05/08 indien de eventuele koper hier geen interesse in heeft zet ik de verzekering over naar het nieuwe toestel.

Toestel kost nieuw nog steeds 290€ in de winkel, de goedkoopste prijs die ik over internet vond was 280€ bij smarthphoneshop.

Meeneemprijs: 210€
Meeneemprijs met lopende verzekering: 230€

Fotos en dergelijke op aanvraag
Prijzen zijn te bespreken

ik behoud het recht om af te zeggen zolang er geen geld is overgemaakt
alle biedingen zijn excl eventuele verzenkosten
eventueel is levering ook mogelijk

MVG Stijn

Trench

Legacy Member
Sorry, maar het is er al over gegaan in een ander topic, en je hebt toen ook aangehaald dat je niet graag vergelijkt met smartphoneshop enzo, maar je doet het nu zelf ook :) dus ik mag wel vergelijken met pixmania dan ook?
want daar kost het ding 204.90 euro.. tel er nog 4.5euro voor verzendkoste en je hebt een nieuwe voor 210euro.
http://www.pixmania.be/be/nl/519438/art/samsung/sgh-d840-zilver.html

Ik denk toch dat het dezelfde is?

fromalk

Legacy Member
hey,

in het ander topic is inderdaad de interpratatie van de regel besproken, doorgaans hanteren wij en de crew hier hetvolgende standpunt;

er mag enkel met nationale winkels vergeleken worden, de voorwaardes hiervoor zijn;
de winkel is in België gevestigd > is voor pixmania niet zo
de winkel is een volwaardige Belgische vennootschap > is voor pixmania gedeeltelijk zo (meen ik)

de prijs is welliswaar bespreek, echter report ik je reply toch omdat hij in dit geval in mijn ogen dan ook buiten de regels valt

Trench

Legacy Member
pximania heeft toch een winkel in brussel? ik kon mijn gsm daar toch afhalen..
en is smartphoneshop dan wel volledig correct om mee te vergelijken? want indien niet dan werk jij met twee maten en twee gewichten, zelf vergelijk je dan ook met een "niet nationale" winkel om de zogezegd goedkoopste prijs te laten zien.

fromalk

Legacy Member
ok nvm smarthphoneshop dan ik heb hem enkel en alleen aangehaald omdat ik weet dat er in dit gedeelte toch steeds mee vergeleken wordt, ben deze morgen door de stad (hasselt) gewandelt en de goedkoopte prijs hier is 299€

edit;
ik ben het gezever op dit forum van pixmania etc gewoonweg kotsbeu, het is hier een speeltuin geworden.In mijn iphone topic die aan een redelijk faire prijs verkohct werd komen x aantal personen moeilijk doen, waarvan eentje letterlijk zegt hem voor 380€ zelf te kunnen imorteren echter wil hij hem nu zelf kopen van gravendelver voor 460€, dat zegt voor mij genoeg over dit soort personen, zij houden zich enkel bezig met zichzelf interessant te maken etc in mijn ogen.

Ik viseer hier jou nu niet bij maar wat jij doet is niet meer als het stereotyp denken dat hier de laatste tijd op het forum heerst

fromalk

Legacy Member
opmerking;

welke rechtsvorm is pixmania

Dan weet je genoeg mvg

edit;

Contante betaling is alleen mogelijk voor Belgische klanten bij het afhalen van hun bestelling bij het afhaalpunt

een afhaalpunt en een winkel is een wereld van verschil, heb het zonet grondig nagekeken en pixmania is lid van de fotomania S.A. en is zelf ook als een S.A. geregistreerd wat geen Belgische rechtsvorm is waardoor hier dus niet mee mag worden vergeleken.

edit2;
net nagekeken (snel snel) en smartphoneshop beschikt ook niet over een Belgische rechtsvorm en ook daar kan dus volgende de huidige regels niet mee vergeleken worden. dit is een fout die ik zelf heb gemaakt en dit zal dus in het vervolg ook niet meer voorkomen

Fax

Legacy Member
wat doet het er allemaal toe het ding kost daar 204.9 eur ... en te verkrijgen in belgie

simpel

fromalk

Legacy Member
tja regels zijn regels en voor wat ik er voor zou krijgen deed dat heel veel :)

PsYmon

Legacy Member
Zolang je het Belgische btw-tarief betaalt en je een winkel / afhaalpunt hebt op Belgisch grondgebied zie ik niet in waarom je hiermee niet zou mogen vergelijken. Hoe de juridische structuur van dat bedrijf opgesteld is, heeft hier volgens mij niet veel mee te maken.

SIO

Legacy Member
zeg eens uw (nieuwe?) minimumprijs want dat is nog altijd niet hetzelfde als meeneemprijs me dunkt en dan weet ik al wat meer

fromalk

Legacy Member
meeneemprijs 180€
minimum is dezelfde als de meeneem, lager gaat hij niet weg

Trench

Legacy Member
Sorry voor offtopic, maar ik "help" de verkoper deze keer wel een beetje denk ik.
Pixmania is toch iets raars, want idd je kan je spullen afhalen in de winkel in brussel MAAR geloof het of niet, als ik via de site bestelde, was ophalen in de winkel in brussel duurder dan te laten verzenden met kiala.. Dus echt een winkel kan je het niet noemen blijkbaar, want anders zou je daar gratis je spullen kunnen afhalen zo lijkt mij.

fromalk

Legacy Member
indien vandaag nog kan worden afgesloten zet ik de meeneemprijs op 170€

mvg
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan