G-UNIT #1
Legacy Member
Hellooooooooo
ik verkoop deze gsm die ik paar maanden terug van ne maat heb overgekocht omdat ik nu een k800i van SE heb gekocht.
Ik heb enkel nog maar de gsm & de lader, geen doos meer.
GSM is in goede staat heeft weliswaar enkele zeer lichte gebruikssporen die niet te vermijden zijn en op elke gsm wel voorkomen.
Kzou zeggen hou het realistisch en doe maar een bod.
ik verkoop deze gsm die ik paar maanden terug van ne maat heb overgekocht omdat ik nu een k800i van SE heb gekocht.
Ik heb enkel nog maar de gsm & de lader, geen doos meer.
GSM is in goede staat heeft weliswaar enkele zeer lichte gebruikssporen die niet te vermijden zijn en op elke gsm wel voorkomen.
Kzou zeggen hou het realistisch en doe maar een bod.
