bozoox
Legacy Member
beste,
bij deze verkoop ik mijn motorola razer2 V8 wegens dubbelgebruik,daar ik
voor mijn kerst een nog betere gsm heb gekregen. Het toestel is amper 4 weken oud en bevat geen enkele krassen,ziet er dus heel verzorgd uit.
Ik heb het toestel aangekocht bij Phonehouse (359euro) en heb dus ook het aankoops-
bewijs nog met de nodige garantie.
voor meer info of bij interesse : [email protected] of 0498/479.279
Of onnodige biedingen wordt NIET gereageerd voor alle duidelijkheid
.
MIN.PRIJS: 220 euro
MEENEEMPRIJS: 245 euro
bij deze verkoop ik mijn motorola razer2 V8 wegens dubbelgebruik,daar ik
voor mijn kerst een nog betere gsm heb gekregen. Het toestel is amper 4 weken oud en bevat geen enkele krassen,ziet er dus heel verzorgd uit.
Ik heb het toestel aangekocht bij Phonehouse (359euro) en heb dus ook het aankoops-
bewijs nog met de nodige garantie.
voor meer info of bij interesse : [email protected] of 0498/479.279
Of onnodige biedingen wordt NIET gereageerd voor alle duidelijkheid
.MIN.PRIJS: 220 euro
MEENEEMPRIJS: 245 euro