Archief - qtek 9000 + gps

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

XerberuZ

Legacy Member
in perfect werkende staat
zijn wat gebruiksporen aanwezig en een kleine barst in de behuizing . (niet echt zeer zichtbaar)

http://www.pdashop.be/product/18895/qtek-htc-9000.html

deze is het

wat zit er allemaal bij

qtek 9000
lader
originle en extended batterij 3200mah
doos en handleiding en originele cd
autohouder actief + autoadaptor
1 2GB sdkaartje met de tomtom 6 software op
1 2Gb Mini MMC kaartje
sirf3 bt gps module
enkele cd's met extra software
geen stylus al kant zijn dat die van de winkel eindelijk eens de juiste binnenkrijgt dan krijg je die er uiteraard ook bij .
toestel is geladen met windows mobile 6 ipv 5 (serieuze verbetering )

zeer plezant toestel maar gebruik eigenlijk te weinig functies ervan om echt te laten renderen dus ga het atm bij ne simpele gsm en mijne psp houden .

ruilen kan dus tegen een simpele gsm met goede batterij .

kan verzonden worden liefst aangetekend of via kiala .
of af halen te leopoldsburg

min prijs 250 meeneem 325 .

afsluiten 24 na eerste geldige bod . vanaf nu zondag tot de 19de gaat het wat moeilijker zijn af te handelen maar moeilijk gaat ook he ;)

staat op tones 9lives 2dehands en lokaal

Bunecarera

Legacy Member
Welke GPS module is het?
Die eventueel apart verkopen?

Fishie

Legacy Member
Ik heb een QTek 8500 liggen van een week oud(met dus nog net geen 2 jaar garantie op) en 2gig micro-SD in.
Daarin geintresseerd?

Baterij houd het heel lang uit voor een smartphone(geen touchscreen, is een flip phone die een beetje doet denken aan de RAZR kwa design).

XerberuZ

Legacy Member
gps gaat atm niet appart weg
fishie: eventueel wel wat stel je voor

Fishie

Legacy Member
PM send, voeg me even toe op MSN en we kunnen wel tot een vergelijk komen denk ik.

.conne.

Legacy Member
jammer van de wat onscherpe foto's, en het vuil op de qtek.. :p
kan niet echt goed inschatten in welke staat hij is.. :s

XerberuZ

Legacy Member
tja die digi is al een jaar of 6a 7 en heeft altijd al problmen gehad met scherpstellen bij slechte lichtomstandigheden

op foto 3595 staat eigenlijk de zwaarste beschadiging . dus een barstje in de behuizing .
ik heb hem zelf nog maar een week en heb nog gee tijd gehad om hem volledig te kuisen .

zoal ik al zei hij heeft gebruiksporen .
u bent wekom om langs te komen en eens te testen he .

XerberuZ

Legacy Member
fishie zeg er int vervolg bij wie je bent als je zo een mailtje stuurd bv gewoon dat je vant forum bent want krijg hopen mails ( ook int nl van zeveraars die niks beter te doen hebben dan 25 euro te bieden en kwaad zijn dat ge ni verkoopt aan hun . )

freeeke ja heb eventueel wel intresse in die dell al is cash atm geprefereerd :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan