Misteriks
Legacy Member
Hej,
Aangezien ik geregeld toe ben aan verandering wil ik eens een nieuwe gsm.
De Qtek 8300 is twee maand geleden nieuw aangekocht. TOM TOM werkt er perfect op maar deze hou ik wel bij.
Wat zeer interessant is, is de wifi die op het toestel geinstaleerd staat. Zo kan je overal waar je een draadloos netwerk opvangt (in elke stad om de twee meter) gratis op het internet surfen. En dat is echt internet he
, ni zo'n vodaphone prullen.
Voor de rest kan je hem perfect voor navigatie en voor agenda, camera,... etc gebruiken.
Staat? Zo goed als nieuw allen op het scherm een paar lichte krasjes, wat zeker niet storend is.
Je hebt nog een jaar en 9 maand garantie wat wel voldoende is denk ik.
Oh ja doosje en boekje en oortjes enzo zijn ook in perfecte staat.
Kaartje van 256 MB krijg je er bij voor de geweldige MP3 speler die tevens zeer luid speelt.
Ik overweeg geld of een andere gsm...
Aangezien ik geregeld toe ben aan verandering wil ik eens een nieuwe gsm.
De Qtek 8300 is twee maand geleden nieuw aangekocht. TOM TOM werkt er perfect op maar deze hou ik wel bij.
Wat zeer interessant is, is de wifi die op het toestel geinstaleerd staat. Zo kan je overal waar je een draadloos netwerk opvangt (in elke stad om de twee meter) gratis op het internet surfen. En dat is echt internet he
, ni zo'n vodaphone prullen.Voor de rest kan je hem perfect voor navigatie en voor agenda, camera,... etc gebruiken.
Staat? Zo goed als nieuw allen op het scherm een paar lichte krasjes, wat zeker niet storend is.
Je hebt nog een jaar en 9 maand garantie wat wel voldoende is denk ik.
Oh ja doosje en boekje en oortjes enzo zijn ook in perfecte staat.
Kaartje van 256 MB krijg je er bij voor de geweldige MP3 speler die tevens zeer luid speelt.
Ik overweeg geld of een andere gsm...