Archief - Proximus SIM-kaarten met belwaarde

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Che Guevara

Legacy Member
heb hier een 30 tal proximus simkaarten liggen

allemaal met 5 euro belwaarde op en een maand geldig na eerste gebruik
bij herlading van 10 euro krijg je 20 euro extra belwaarde bij INDIEN JE VOOR 31 JANUARI herlaadt

VASTE PRIJS 4 EURO INCLUSIEF per stuk ni meer ni minder

snel zijn is de boodschap :) (zodat je zeker nog kan herladen en die 20 euro ook extra krijgt

trouwens na herlading van 10 euro sms je ook gratis na 16 u

NO :offtopic: gewoon zeggen als je eentje wil en we handelen dan verder af

Arcan

Legacy Member
die worden toch gratis opgestuurd door proximus op aanvraag op de website? :wtf:

mijn moeder heeft juist zo'n sim-kaart gekregen

mythe

Legacy Member
Van die 20 euro gratis als je voor 10 euro herlaad geloof ik wel niet echt.

@F/-\nTa$Y: Proximus geeft gratis belkaarten zonder krediet weg. Maar er is onlangs een wedstrijd geweest met gratis kaaren + 5 euro waar iedereen in principe kon winnen :p.

PsYmon

Legacy Member
Graag had ik van de threadstarter een pm gekregen met uitleg hoe je aan die kaarten bent gekomen. Wij beslissen dan wel of deze thread blijft of gesloten wordt.

Che Guevara

Legacy Member
@ mythe bij het herladen van minimum 10 euro krijg je 20 euro extra belkrediet zo staat op het papiertje dat bij in het pakketje steekt met alle verder uitleg

en van dat smsen dat staat er ook op maar dan moet je wel elke maand herladen voor minimum 10 euro of da vervalt denk ik
en da is ook een maximum van 1000 smsjes per maan als het mij goed voorstaat , precies of je komt aan dat aantal


en pm verstuurt naar psymon

robbeke

Legacy Member
ik heb er zo eentje overgekocht bij de afhandeling van een gsmdeal en die 20 euro komt wel

Che Guevara

Legacy Member
mythe zei:
Van die 20 euro gratis als je voor 10 euro herlaad geloof ik wel niet echt.

waarom deze reply ? enkel om de thread wat te verkloten

da staat in godsnaam op die kaarten op dus dan zal dat wel waar zijn he
proximus gaat dat daar ni zomaar voor de leut opzetten

dus uwe reply slaagt op niks

mercikes robbeke voor dat te bevestigen want straks ben ik nog een leugennaar lol :)

PsYmon

Legacy Member
Verkoper gaat mij bewijs leveren om zijn claims te staven. Ik wil hier dus geen gemekker meer over al dan niet €20 extra bij herlaadbeurten.

Che Guevara

Legacy Member
heb de bewijzen doorgemaild naar psymon en hem ook gevraagd alle overbodige reply's te verwijderen

brechtvm

Legacy Member
kleine vraag: omtrent die 5€, dat is het eerste dat ik daarvan hoor dat die maar 1 maand geldig is ? heb destijds via een actie op buy&sell ook zo een kaartje bemachtigd, dus eenmaal ik deze activeer -en niet herlaad- heb ik maar 1 maand om dit geld te gebruiken ? :o

Che Guevara

Legacy Member
CheGuevara1928 zei:
heb hier een 30 tal proximus simkaarten liggen

allemaal met 5 euro belwaarde op en een maand geldig na eerste gebruik

zo staat het er ja

Spacid

Legacy Member
Die SIMkaarten bevatten die ander GSMnr?
zoniet wil ik er wel eentje ja.
PM me.

seakertje

Legacy Member
Als ik dus begrijp, als je die kaart iedere maand opnieuw oplaad voor min 10 euro, blijft die geldig, totdat je ooit zelf stopt met opladen?
En dat gratis bellen blijft ook geldig, niet alleen voor 1 maand, maar wel zolang als je die blijft bijladen?

indien het idd zo is, mag je er 2 aan de kant houden voor me, en je gegevens doorpmn.
Storting gebeurt dan morgen, 8 euro incl.

groeten,

Che Guevara

Legacy Member
na de eerste herlading blijft de kaart een jaar geldig denk ik (zeker van eigenlijk )
maar de promotie van gratis smsen na 16 u (en bellen aan halve prijs ) is 31 dagen na een herlading geldig dus als je daarvan gebruikt wil blijven maken dien je steeds binnen de 31 dagen te herladen

seakertje

Legacy Member
CheGuevara1928 zei:
na de eerste herlading blijft de kaart een jaar geldig denk ik (zeker van eigenlijk )
maar de promotie van gratis smsen na 16 u (en bellen aan halve prijs ) is 31 dagen na een herlading geldig dus als je daarvan gebruikt wil blijven maken dien je steeds binnen de 31 dagen te herladen

ok dan, 2 sims is 8 euro incl
pm voor verdere afhandeling

Che Guevara

Legacy Member
geen interesse hierin

degene die die gratis 20 euro belwaarde willen moeten hun stilaan gaan haasten he moet voor 31 januari opgeladen worden

Che Guevara

Legacy Member
allee en ne laatste uppercut
de mensen da er willen van profiteren moeten da nu doen
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan