Archief - projector te koop

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Milfhunter

Legacy Member
Hallo,

ik verkoop mijn LCD projector uit noodzaak.

specs: http://www.toshiba.de/projektoren/resources/pdf/x2000_e.pdf

2,000 ANSI-lumens
600 : 1
HD-Ready
NTSC / PAL / SECAM, 480i, 480p, 576i, 576p, 720p, 1.080i
Beeldverhouding: 4:3, 16:9 (breedbeeld)
1,024 x 768 ( Max. resolutie 1600 x 1200 )
nieuwstaat: slecht een 50 tal uren gebrand.
zonder factuur


nieuwprijs redcoon 937 euro ( http://www.redcoon.nl/index.php/cmd/shop/a/ProductDetail/pid/B126611/cid/22001/Toshiba_X2000/ )

bieden vanaf 350,-
meeneemprijs 450,- ( verzending inbegrepen )

Angel-I'z

Legacy Member
Voor 250€ wil ik die wel komen afhalen als je hem niet kwijtraakt :).

Borrrr

Legacy Member
reden verkoop + wat foto's graag, denk dat ik wel iemand ken die hem wil overkopen (+ hoelang gaat de lamp mee/ kost ze?)

Milfhunter

Legacy Member
ok zal vanavond wat fotos posten. Reden verkoop is dat ik het geld nodig heb voor iets anders en dat ik hem toch niet vaak gebruik om te kijken. De lamp gaat 2000 uren mee in normale mode, 3000 in eco en ze kost zo,n 500 euro (TLPLW11LAMP) Aangezien ze nog maar een 50 uren gebruikt is zal je niet snel een nieuwe nodig hebben.

Fanatix

Legacy Member
Ik ben aant overwegen om bod van 300 euro te doen, even vragen aan mijn roommate wel :)

Milfhunter

Legacy Member
upje ...

ik laat hem nog staan tot dinsdag. Wie dan het hoogste bod heeft krijgt hem. zal proberen tegen dan nog een betere foto te nemen van als ie aan staat want die nu is maar van slechte kwaliteit door beweging.

a168441

Legacy Member
Wanneer heb je hem aangekocht? Bodje van 315€ afgehaald, onder voorbehoud,
Is het mogelijk om hem te zien werken als ik er achterkom?
Die +- 50h is da door jou berekent of houd de beamer zijn uptime zelf bij?

Milfhunter

Legacy Member
Aankoopdatum is 04/2006. Heb hem echt heel weinig uitgehaald omdat ik verhuisd ben naar een appartement en het is hier te klein om prettig te kunnen kijken.

Ik wist niet dat het mogelijk was maar heb even gekeken en beamer houdt de uptime bij ja. Blijkt dat hij nog maar 38u gebrand heeft dus ;)

Deze week langskomen gaat moeilijk gaan, ik werk deze week de late shift. Dit weekend ben ik bij vriendin in Genk dus zou zelf wel even langs kunnen komen moest het je passen. Daarna ben ik er een maand niet dus ... Sta er dan wel op dat de aankoop doorgaat indien projector werkt naar behoren + uptime is wat ik gezegd heb, anders ga ik voor een zekerder bod van sven99 hier.

a168441

Legacy Member
ok, bod van 315€.

Kwil hem gerust vant weekend in genk komen halen hoor is niet zo ver van houthalen.

Bedankt voor de reactie,

Mvg

Wim

Milfhunter

Legacy Member
probleem is dat je hem dan niet in actie kan zien omdat daar geen pc staat.
mij ist gelijk ...

Milfhunter

Legacy Member
dat kan zeker, maar dan was het toch makkelijker als ik effe lasngskwam, niet ? :) anyway ik hoor het wel he
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan