Archief - Popcorn Hour A-110

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

devilrunner

Legacy Member
TE KOOP :

Popcorn HOUR A-110 HDMI full 1080p media player, NAS, utorrent client etc....

Beschrijving zoals hieronder.
In perfecte staat inclusief doos, alle toebehoren etc...
Aangekocht bij forcom op 04/04/2009 dus nog onder garantie.

Momenteel zit er een harde schijf in WD Green 500Gb zelfde datum aangekocht bij forcom dus ook onder garantie.
Kan ze erin laten of eruit halen, wat je wil.



Connectivity
* Bonjour
* UPnP SSDP
* UPnP AV
* Windows Media Connect
* Windows Media Player NSS
* SMB
* NFS
* HTTP servers: myiHome, WizD, SwissCenter, MSP Portal, Llink, GB-PVR
* BitTorrent P2P
* NAS access : SMB, NFS, FTP

Web services

* Video : YouTube, Veoh, Videocast, DLTV, Cranky Geeks, Bliptv, PodfinderUK, Vuze, Break Podcast, Revision 3, CNN The Larry King Podcast, CNN Anderson Cooper 360, The CNN Daily, CNN In Case You Missed It , NBC Meet The Press, NBC Today, CBS Face the Nation, NBC Nightly News, Mevio
* Audio : Live365 Radio, iPodcast, Radiobox, ABC News, BBC Podcast, CNN News , Indiefeed, Jamendo
* Photo : Flickr, Picasaweb
* RSS feed : Bloglines, Yahoo! Weather, Yahoo Traffic Alerts, Traffic Condition, Cinecast, Yahoo! News, MSNBC News
* Peer-to-peer TV : SayaTV
* Internet Radio : Shoutcast

Media files supported

* Video containers:
o MPEG1/2/4 Elementary (M1V, M2V, M4V)
o MPEG1/2 PS (M2P, MPG)
o MPEG2 Transport Stream (TS, TP, TRP, M2T, M2TS, MTS)
o VOB
o AVI, ASF, WMV
o Matroska (MKV)
o MOV (H.264), MP4, RMP4
* Video codecs:
o XVID SD/HD
o MPEG-1
o MPEG-2
+ MP @ HL
o MPEG-4.2
+ ASP @ L5, 720p, 1-point GMC
o WMV9
+ MP @ HL
o H.264
+ BP @ L3
+ MP @ L4.0
+ HP @ L4.0
+ HP @ L4.1
o VC-1
+ MP @ HL
+ AP @ L3
* Audio containers:
o AAC, M4A
o MPEG audio (MP1, MP2, MP3, MPA)
o WAV
o WMA
o FLAC
o OGG
* Audio codecs:
o Dolby Digital
o DTS
o WMA, WMA Pro
o AAC
o MP1, MP2, MP3
o LPCM
o FLAC
o Vorbis
* Audio pass through : DTS, Dolby Digital, DTS-HD MA, DTS-HD HR, Dolby True HD, Dolby Digital Plus
* Photo formats : JPEG, BMP, PNG, GIF
* Other formats: ISO, IFO
* Subtitle formats : SRT, SMI, SUB, SSA

Audio/Video outputs
* HDMI v1.3a (up to 1080p)
* Component Video (up to 1080p)
* S-Video
* Composite Video
* Stereo Analog Audio
* S/PDIF Optical Digital Audio

Interface

* 1x USB 2.0 slave
* 2x USB 2.0 host (placed at front and back panel each)
* SATA
* Hardware Reset Button

Measurements

* Width 10.5"(270mm) x Depth 5.25" (132mm) x Height 1.25" (32mm)
* Weight 2.2 lbs (1Kg)

Package content

* Popcorn Hour A-110 (HDD not included)
* 100~240V Power Adapter and 3 Prong Flat US Cord
* 1.5M length HDMI cable
* Remote Control with 2 "AAA" batteries
* USB Slave cable
* Quick start guide

Popcorn Hour A-110 review -- Engadget HD

Arades

Legacy Member
Ik ben hier niet echt bekend mee dus sorry voor de wss stomme vraag maar kan je hiermee ook dvd backups ofdraaien op men tv? Wat vraag je trouwens hiervoor?

devilrunner

Legacy Member
Als je met DVD backups VOB files wil zeggen kan ik positief antwoorden.
Deze media player ondersteunt VOB playback.

Was enkele maanden geleden nieuwprijs zonder HD 249€.
Ik sta open voor biedingen.

bikkerss

Legacy Member
wat vraag je ervoor zonder de hd, want de wd green's zijn geloof ik vrij prijzig

devilrunner

Legacy Member
Ik doe hem weg omdat ik nog een pctje in elkaar gestoken heb met alle onderdelen die ik nog liggen had.
Kijk nu zo naar films en kan dan ook wat office enzo op de tv doen.

De popcorn hour staat nu al te lang stof te vergaren naast mijn pctje.

Qua prijzen neem ik elk bod in overweging.

devilrunner

Legacy Member
Gelieve alle communicatie via deze thread te laten verlopen.
Ik reageer niet op privé berichten en accepteer al zeker geen biedingen via deze weg.

Kwestie van een eerlijke verkoop.

Richtprijs 150-190

Arades

Legacy Member
Ik ben wel sterk geïnteresseerd maar ik lees dat je uit oudenaarde bent dus zal het voor mij met verzending zijn. Kan je me zeggen wat er dan bijkomt moest ik de veiling winnen?

devilrunner

Legacy Member
@Ramones73
daar heb ik zeker interesse in.
Wat geef je en wat wil je dan krijgen?

@xtian
Ik had toch graag minimum, gezien de leeftijd, staat etc.., 150 gekregen zonder HD.

@Phille023
Ik ben ondertussen niet meer van oudenaarde maar streek waregem.
Doe een bod!
Transport is geen probleem (kan versturen met wijze die uw voorkeur geniet; mits u de verzendkosten wil betalen.

xtian

Legacy Member
indien deal met ramones niet doorgaan ga ik akkoord voor 150 euro zonder HD, afgehaald in Waregem. Maar daar Ramones eerst reageerde, heeft hij voorrang.
Ik hou het intussen wat in de mot...

devilrunner

Legacy Member
Ik ben enkele dagen druk bezig.
Ik bekijk dit tegen vrijdag.
Andere biedingen zijn tussentijds steeds welkom.

@xtian bod genoteerd!

Ramones73

Legacy Member
Ik hou het ook in de gaten ;)

Ps als ge vrijdag pas iets beslist , gelieve dan tot zaterdag(avond) te wachten , vrijdag ben ik normaal niet thuis.

(ge moogt altijd ondertussen al terug pm'en wat ge van het pakket denkt ;) )

Ramones73

Legacy Member
Enne ?

(vrijdag onverwacht een paar dagen naar het buitenland gemoeten maar blijkbaar nog geen reactie ondertussen dus niks gemist i guess)

devilrunner

Legacy Member
Sorry voor de late reactie.
Ik heb besloten voorkeur te geven aan het beste bod.
De Wii zal in alle waarschijnlijkheid onder de kerstboom te vinden zijn :-)

devilrunner

Legacy Member
Mag ik onder de stilte verstaan dat er geen interesse meer is in het toestel?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan