voske
Legacy Member
Ik verkoop mijn popcorn A-110 wegens aankoop van de C-200.
Voor zij die niet weten wat dit is : Welcome To Popcorn Hour
Minimum : 180 euro
Meeneem : 200 euro
zit momenteel een HD in van 750gig.
Indien u deze er ook bijwilt, komt er 50 euro bij.
Enkel ophaling of levering inde regio. geen post.
Voor zij die niet weten wat dit is : Welcome To Popcorn Hour
Minimum : 180 euro
Meeneem : 200 euro
zit momenteel een HD in van 750gig.
Indien u deze er ook bijwilt, komt er 50 euro bij.
Enkel ophaling of levering inde regio. geen post.