uw opmerking insinueert, als ge feeling wilt, koop u dan technics, want bij cd spelers hebt ge geen feeling.
terwijl er een GROOT verschil is tussen de feeling van de mk1 en de mk2 (en cdj1000) die in clubs staat, en bij dit soort cdspelers feeling wél van groot belang is (of pitch jij niet bij?)
en dàt zei ik omdat er volgens jou amper verschil was tussen de mk1 en de mk2 dus mijn opmerking was niet geheel offtopic
de discussie die jij er nu van maakt is dat eerder wel. En persoonlijk worden is ook niet de manier om alsnog je mening te wilen verkondigen.
900 euro is al een heel dikke prijs voor deze cdspelers trouwens