spookske
Legacy Member
Hallo,
Bij deze verkoop ik mijn inbouw navigatie systeem, kan in elke wagen geïnstalleerd worden waar je plaats hebt van 1 radio din.
Het scherm komt uit het toestel geschoven en kan zowel als navigatie (en) of dvd speler gebruikt worden. Je kan er bv ook een playstation op aansluiten of dergelijke.
Het factuur, kabels zijn nog allemaal aanwezig, de garantie periode is nog maar net verlopen: 08/10/2005 maar is nog in perfecte staat en ook geleverd met een dvd waar zich de mappen van europa op bevinden (origineel).
Enkele specificaties:
AVIC-X1R
- Europa op één DVD-ROM
- Geavanceerde en supersnelle route(her)berekening
- 6 weergavestanden (Incl.modus vanuit bestuurders oogpunt en dynamiek modus)
- Ingebouwde RDS-TMC tuner voor verkeersinformatie in real-time
- DVD-Video/CD/CD-R/CD-RW/MP3 weergave
- Volledig gemotoriseerd touch screen scherm
- Memory Navi voor gelijktijdige navigatie en AV entertainment
- Ingang voor achteruitrijcamera
- Subscherm met 10 tekens
- D4Q digitale AM/FM tuner
- 1-DIN installatie
- Ingebouwde GPS-ontvanger
- Ingebouwde 3-D-gyrosensor
- Ingebouwde RDS TMC tuner voor verkeersinformatie in real time
- Gepersonaliseerde achtergronden via CD-ROM
- Volledig gemotoriseerd 6,5-inch TFT active matrix LCD-kleurenscherm met reflectiewerende technologie
- Schermformaat: 144 mm x 76 mm/ 336.960 (1.440 x 234) pixels
- Bediening op touch screen scherm
Voor meer specifacties: hier
Als extra heb ik ook nog het volgende liggen:
- Een extra interface waar je een ipod kan op aansluiten (wordt gewoon op de cd ingang van het toestel aangesloten)
- En/of een pioneer 6cd lader
Voor meer vragen kan je ze gerust stellen.
Verzenden doe ik niet, er kan altijd ergens afgesproken worden of gebracht worden tegen een vergoeding.
Minimumprijs is: €400
Bij deze verkoop ik mijn inbouw navigatie systeem, kan in elke wagen geïnstalleerd worden waar je plaats hebt van 1 radio din.
Het scherm komt uit het toestel geschoven en kan zowel als navigatie (en) of dvd speler gebruikt worden. Je kan er bv ook een playstation op aansluiten of dergelijke.
Het factuur, kabels zijn nog allemaal aanwezig, de garantie periode is nog maar net verlopen: 08/10/2005 maar is nog in perfecte staat en ook geleverd met een dvd waar zich de mappen van europa op bevinden (origineel).
Enkele specificaties:
AVIC-X1R
- Europa op één DVD-ROM
- Geavanceerde en supersnelle route(her)berekening
- 6 weergavestanden (Incl.modus vanuit bestuurders oogpunt en dynamiek modus)
- Ingebouwde RDS-TMC tuner voor verkeersinformatie in real-time
- DVD-Video/CD/CD-R/CD-RW/MP3 weergave
- Volledig gemotoriseerd touch screen scherm
- Memory Navi voor gelijktijdige navigatie en AV entertainment
- Ingang voor achteruitrijcamera
- Subscherm met 10 tekens
- D4Q digitale AM/FM tuner
- 1-DIN installatie
- Ingebouwde GPS-ontvanger
- Ingebouwde 3-D-gyrosensor
- Ingebouwde RDS TMC tuner voor verkeersinformatie in real time
- Gepersonaliseerde achtergronden via CD-ROM
- Volledig gemotoriseerd 6,5-inch TFT active matrix LCD-kleurenscherm met reflectiewerende technologie
- Schermformaat: 144 mm x 76 mm/ 336.960 (1.440 x 234) pixels
- Bediening op touch screen scherm
Voor meer specifacties: hier
Als extra heb ik ook nog het volgende liggen:
- Een extra interface waar je een ipod kan op aansluiten (wordt gewoon op de cd ingang van het toestel aangesloten)
- En/of een pioneer 6cd lader
Voor meer vragen kan je ze gerust stellen.
Verzenden doe ik niet, er kan altijd ergens afgesproken worden of gebracht worden tegen een vergoeding.
Minimumprijs is: €400
de ontvanger zit namalijk ergens weggewerkt, maar god weet waar 