Archief - Philips 37pfl5603d/10 LCD tv met onbekend defect

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Blackslayer

Legacy Member
Ik heb hier een philips lcd tv die na een bliksem/kortsluiting niet meer aangaat.
Enkel het stand by lichtje knippert onophoudelijk.

Het is een 37" full hd LCD

meer specificaties :

http://www.p4c.philips.com/files/3/37pfl5603d_10/37pfl5603d_10_pss_nld.pdf

serienr tv : HJ2K0850 411076


Heb ondertussen al een nieuwe, dus hierbij stel ik deze hier te koop.
misschien zijn er mensen die dit kunnnen maken of weten wat er scheelt.

min prijs : 45€ afgehaald. meeneem 60€

boutje1

Legacy Member
Beste,

directe of indirecte blikseminslag, zichtbare schade (branding stekker?)
Geen brandverzekering?

MVG

abeyance86

Legacy Member
Als het standbylampje rood flikkert, is er wss een printplaat geroosterd... en deze zijn moeilijk te verkrijgen en bijna even duur als een neuwe :)

Blackslayer

Legacy Member
indirecte inslag.
Voeding van mijn pc was ook kapot.
Geen zichtbare schade.

heb wel brandverzekering, maar heb me met de vergoeding al een nieuwe tv gekocht.
(vergoeding was wel bijlange niet genoeg maarja)

edit : is deze tv dan nog wat waard in onderdelen dan bvb?

abeyance86

Legacy Member
Dat het lampje flikkert wilt zeggen dat de protectie in gang geschoten is. Maar wat juist wordt niet weergegeven. Misschien de moeite om eens te horen bij een echte kenner, en desnoods een maximum prijs af te spreken om deze te herstellen ? Lijkt me toch nog de moeite waard?

Blackslayer

Legacy Member
hmm ja, maar heb nu geen lcd meer nodig. Heb mij een panasonic plasma gekocht.

Iemand geinteresseerd in deze lcd ?

st3eZz

Legacy Member
Blackslayer zei:
hmm ja, maar heb nu geen lcd meer nodig. Heb mij een panasonic plasma gekocht.

Iemand geinteresseerd in deze lcd ?

abeyance86 zegt gewoon dat je mss meer geld kunt vragen als je hem (goedkoop) kan laten maken door een hersteller en daarna pas te koop stellen.

Blackslayer

Legacy Member
st3eZz zei:
abeyance86 zegt gewoon dat je mss meer geld kunt vragen als je hem (goedkoop) kan laten maken door een hersteller en daarna pas te koop stellen.

Ja ok, maar heb geen zin om er nog een hele achterloop van te hebben.
daarom dat ik hem liever zo verkoop.

daydreamke

Legacy Member
ik heb wel interesse maar ik twijfel nog. De nieuwe 37pfl5404 kost maar 600EU meer ...

Blackslayer

Legacy Member
daydreamke zei:
ik heb wel interesse maar ik twijfel nog. De nieuwe 37pfl5404 kost maar 600EU meer ...

Ja, zoals je in pm vroeg.
Informeer eerst eens naar hoeveel herstelling is.


hey69 zei:

Heb een bod van 45€ voor het geval ik ze hier niet verkocht krijg ;)

Cetexxx

Legacy Member
Kun je deze leveren in dendermonde

Welke prijs wil je voor levering

Blackslayer

Legacy Member
Dat zou mss mogelijk zijn.
Maar toch liefst afhaling.

prijs kan ik er nu niet direct opplakken(aangezien ik geen auto heb, en dat dan met mijn vriendin zou moeten regelen.)

hey69

Legacy Member
Blackslayer zei:
Ja, zoals je in pm vroeg.
Informeer eerst eens naar hoeveel herstelling is.




Heb een bod van 45€ voor het geval ik ze hier niet verkocht krijg ;)

ik zie da nie staan dermee

Simonis

Legacy Member
Ik heb interesse!!

Maar kun jij tot maandag avond wachten op een bevestiging ?


mvg

Cyaankali

Legacy Member
Beste Blackslayer,

Waar staat dat bod van 45 euro als ik vragen mag?

Blackslayer

Legacy Member
Cyaankali zei:
Beste Blackslayer,

Waar staat dat bod van 45 euro als ik vragen mag?

Dat heb ik via pm ontvangen.
Dat bod is enkel geldig als ik ze hier niet verkocht krijg aan mijn min. prijs.

Maar ik zal de persoon in kwestie vragen om dat bod dan hier te plaatsen,
om verdere verwarring of discussies te vermijden
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan