Archief - Panasonic TX32LX80 Nieuwstaat

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Brutha

Legacy Member
Reden van verkoop: Had deze gekocht bij men laptop voor af en toe is een film te kijken maar sinds ik ga overschakelen naar een desktop is deze overbodig.

Aankoopdatum: Panasonic TX32LX80: 14/08/09 (Carrefour)

Garantie: Panasonic TX32LX80: 14/08/11 (Bij Carrefour).

Staat van de goederen: De TV is zo goed als nieuw, hij heeft altijd op de zelfde plaats gestaan en heeft alleen maar om soms is een film of TV te kijken gedient.

De Panasonic komt met de originele dozen, garantie papieren, boekjes, kabels etc...

Info:
Merk en Type:
Merk: Panasonic
Productserie: Viera
Type: TX-32LX80

Beeld:
Televisietype: LCD
HD specificatie: HD Ready
Schermdiagonaal: 32"
Resolutie (TV): 1366x768 (WXGA Wide)
Kijkhoek: 178°
Beeldverhouding: 16:9
Beeldhelderheid: 500
Contrastverhouding (statisch): 1.200:1
Contrastverhouding (dynamisch): 3.500:1

Verbinding:
Videoverbinding: Component Video, Composite, D-Sub (VGA), 2x HDMI, S-Video, 2x Scart
Tuner type: Analoog

Geluid:
Speakers: Intern Stereo
Speaker vermogen: 20W

Afmetingen:
Breedte: 820mm
Diepte: 110mm
Hoogte: 534mm
Gewicht: 15,5kg

Energie:
Stroomverbruik: 123W

Verkoop: Bij een degelijk bod gaat deze de deur uit.

Foto's: Klik hier

Afhandeling: Bij voorkeur komen afhalen zodat de koper alles kan nakijken / testen.

Voorwaarden: Betaling bij afhalen.
Staat ook te koop in vriendenkring.

longpatje

Legacy Member
en wat noem je een degelijk bod ?
Graag min prijs.

Greetz

$p@rDa

Legacy Member
Om even een vooroordeel uit de wereld te helpen, bij 31" ben je niks met F HD, dit omdat het scherm te klein is om dit te zien, tenzij je op +-50 cm van je scherm zou zitten en dan kan er nog wat gediscussiëerd worden volgens de echte profs...

HD Ready is dus ruim genoeg.


Free up btw

stievy-wonder

Legacy Member
ik zal maar beginnen zeker.
250 euro afgehaald morgen of overmorgen.

Mvg

stievy-wonder

Legacy Member
Bod van 250 euro blijft gelden tot donderdag, dan koop ik een nieuwe als ik geen antwoord heb gekregen.
Ik kan hem morgen nog afhalen en cash betalen! Laatste kans!

Steven
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan