vanlooverenbart
Legacy Member
Ik verkoop hierbij mijn 3 maand oude (!!) Panasonic DVD speler, reden van verkoop is aanschaf PS3
Deze is in perfecte staat + bonnetje Media markt met 2 jaar garantie
speelt divx af met ondertitels, MP3...
Zeer smal model
Foto:
http://www.setit.fi/images/PanasonicDVD-S33EG-S.jpg
link:
http://www.komplett.be/k/ki.aspx?sku=334354&view=detailed#ProductTabs
prijs:40 euro
af te halen Antwerpen of verzending
Deze is in perfecte staat + bonnetje Media markt met 2 jaar garantie
speelt divx af met ondertitels, MP3...
Zeer smal model
Foto:
http://www.setit.fi/images/PanasonicDVD-S33EG-S.jpg
link:
http://www.komplett.be/k/ki.aspx?sku=334354&view=detailed#ProductTabs
prijs:40 euro
af te halen Antwerpen of verzending