Beantje
Legacy Member
hierbij verkoop ik een bluray speler
het gaat over een Panasonic DMP-BD60 !
Gloednieuw ! onopengemaakte doos, met factuur
ik doe hem weg wegens ik al de zelfde heb !
Min 100 euro !
afhalen ( brugge ) of opsturen maar da zie ik niet echt zitten, (dat is dan op risico op van de koper)
leveren kan ook,
het gaat over een Panasonic DMP-BD60 !
Gloednieuw ! onopengemaakte doos, met factuur
ik doe hem weg wegens ik al de zelfde heb !
Min 100 euro !
afhalen ( brugge ) of opsturen maar da zie ik niet echt zitten, (dat is dan op risico op van de koper)
leveren kan ook,
15euro ?