Archief - Palm TUNGSTEN W GSM/PDA

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Big.loco.poco

Legacy Member
hallo,

heb hier een palm te koop die zelden gebruikt werd...
Geen enkele kras en dus in perfecte staat

Je kan er ook mee bellen en sms en heeft een TOUCHscreen

Kheb er nog de :

- lederen voorcover
-cradle voor op te laden en te verbinden met de computer

Min.prijs : 35e excl

Af te halen in genk/hasselt ofwel opsturen met kosten voor de koper

review : http://www.palmclub.nl/reviews/381/Palm/Hardware-Palm/Palm-Tungsten-W.html

spilliespeedy

Legacy Member
paar vraagjes, hoe lang gaat die batterij mee, azerty of qwerty uitvoering

Big.loco.poco

Legacy Member
Qwerty , batterij gaat paar dagen mee( ik schat 3-4dagen) Was niet van mij ,maar wel vn mn onkel , hij had da gekocht maar gebruikte da meer als wekker:s

Kkrijg de telefoonfunctie niet in gang , nja maar ik ken er wel totaal nix van , toestel zelf is in nieuwstaat en krijg het niet verbonden met mn laptop , mss omdat ik vista heb ... Iemand die met pda's werkt en de juiste drivers heeft ,zal wel zkr zijn plan kunnen trekken, want toestel ziet er echt nieuw uit , blinkt nog zelfs:D

JPek

Legacy Member
Hoeveel is de meeneemprijs?
en is het mogelijk om er muziek/films mee af te spelen? (vind niet heel veel informatie op het net)

Big.loco.poco

Legacy Member
meeneemprijs is er geen , maak een goed bod en tis van u , muziek en films weet ik zelf niet, heb er wel oortjes bij met micro en je kan er een SD KAART insteken :)

Ik ken er zelf ook niet veel van en met vista kan ik de drivers nie instaleren :( Er is een update zelfs beschikbaar maar omdat vista nie mn tungsten herkend , kank ze zelf nie updaten :(

Maar alsje echt een meeneemprijs wilt : 55e excl , is echt in nieuwstaat omdat het meer als wekker gebruikt werd (zonde..)

Ik doe ze ook weg omdat ik er totaal nix van ken , ik weet gwn dat het werkt maar alleen de gsmfunctie hebk niet aangekregen wrs moet het geupdate worden wat mij totaal niet lukt door vista. De koper zal dan hopelijk zelf er iets meer vanaf kennen. Anders zou ik ze zelf houden als ik er mee kon werken :)


EDIT: blijkbaar is GPS ook mogelijk met dit toestel http://www.expansys.fr/p.aspx?i=111113

linux

Legacy Member
JPek zei:
Hoeveel is de meeneemprijs?
en is het mogelijk om er muziek/films mee af te spelen? (vind niet heel veel informatie op het net)

als je nu eens op de link in de openingspost zou klikken?

JPek

Legacy Member
Lol heb al ene gekocht :) en in die link staat niet superveel informatie ;)

Big.loco.poco

Legacy Member
Vragen mag steeds maar soms stellen sommige ( Jpek in dit geval niet) onnodige vragen als ze eens alles zouden lezen :) ( klant is koning;))

Wil ook wel ruilen :) PC hardware ofzo gsm , dvd's ...

EDIT: BOD VAN 40E via kapaza :) , meeneemprijs nog niet bereikt...

EDIT 2: Bod van 50e van de ene die 40e bood, hij heeft me juist gebeld, we spreken af morgen aan cinema hasselt, dus verkocht normaal gezien!

Big.loco.poco

Legacy Member
Verkocht aan 50e ( meeneemprijs) via Kapaza :) Mag slotje op !
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan